środa, 30 stycznia 2013

Pierwszy kosmetyk marki Bourjois w mojej kosmetyczce :D

Uwielbiam być budzona rano dzwonkiem domofonu. A tym bardziej jak okazuje się ze to listonosz albo kurier z przesyłeczką do mnie :)

Hm... dziś po kilku dniowym oczekiwaniu dotarła do mnie upragniona i najbardziej wyczekiwana maskara 
Volume Clubbing Mascara Black Jack Edition Bourjois. Dostałam ja do testowania dzięki portalowi iBeauty.pl za co bardzo dziękuje :)





Jest to pierwszy kosmetyk tej firmy jaki zagościł w mojej kosmetyczce. I nie ukrywam ze jestem tak nią bardzo oczarowana ze aż brak slow. Piękne ma opakowanie takie niespotykane a zarazem przyciągające oko. Bez bicia się przyznam ze nieraz zaglądałam za tymi kosmetykami bo są naprawdę rewelacyjne a zarazem z wyższej półki, ale jakoś fundusze mi nie pozwalały na to. Ale nadarzyła się okazja i myślę ze po przetestowaniu zmienię zdanie i nie jeden produkt może zakupie :D


Ja zabieram się do testowania a Wam moje drogie miłego dnia życzę :*

17 komentarzy:

  1. Testuj, testuj i szybko pisz opinię, bo jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja testuje krem BB ich firmy - też z tego portalu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzialam wyniki :) gartuluje ja moze w rozdaniach sie zalapie chodz na jeden :)

      Usuń
  3. noo ciekawe ma opakowanie :) nie miałam nigdy nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ... Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ją dostałam! :)
    Oczywiście od razu się wymalowałam i jak na razie opinia pozytywna XD

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie pokaż jak się prezentuje na rzęsach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczoteczka z syntetycznego włosia..rzadko można jeszcze taką spotkać ..teraz zastępują ja silikonową..nie wiem czy to dobrze, bo chyba taka raczej bardziej rozczesuje rzęsy i ściąga nadmiar tuszu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe opakowanie, napisz czy się sprawdziła :)
    PS Dziękuję za pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne opakowanie, przyciąga spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widze ze nie tylko ja napisze o opakowaniu;)
    szczoteczka wyglada nawet fajnie

    OdpowiedzUsuń
  11. mam od Bourjois tusz Beauty'Full i jest bardzo fajny
    jestem ciekawa tej wersji
    miłego testowania i czekam na rcenzję

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego testowania.
    Czekam na recenzje, tym bardziej, że kończy sie mój ulubiony Max Factor :) Może warto zakupić ten ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. udanego testowania, szczoteczka jest bardzo podobna z innej serii tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i miłego testowania życzę :)
    Z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. może skusze się na tą maskare ;)

    easy-life-easy-beauty-easy-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń