wtorek, 29 stycznia 2013

Szyszki, szyszunie czyli słodkości dnia dzisiejszego oraz malutkie przypomnienie :D

A dziś znalazłam czas na kolejny przerywnik kulinarno-słodkościowy. Z racji tego ze od rana mam bardzo bardzo wisielczy humorek i cały czas zbiera mnie na płacz postanowiłam zrobić to. Własnie na poprawę samopoczucia.

No własnie ale co? Nazywa się to SZYSZKI :D

Przepis mam od mamy. Pamiętam ze często robiliśmy je za dziecka bo były łatwe szybkie oraz bardzo pyszne. Do tej pory jedząc je wspominam najmilej dzieciństwo i uwielbiam do nich chętnie wracać :D


Przepisik :

Składniki :

30 dag krówek ciągotek
2 paczki preparowanego ryżu po 50 gram jedna
pól margaryny albo masła




Przygotowanie :


Margarynę rozpuszczamy w dużym garnku. Następnie wrzucamy do garnka pokruszone krówki i rozpuszczamy je na małym ogniu cały czas mieszając  żeby nie przywierając do garnka.





Później kiedy krówki są już rozpuszczone to ściągamy garnek z ognia, po czym wsypujemy 2 paczki ryżu preparowanego po czym intensywnie mieszamy, tak aby cały ryz pokryty był karmelem. 




Hm... gdy ryz jest pokryty karmelem bierzemy kawałek torebki po ryżu co pomoże nam uformować dość ciepły  ryz z karmelem. Nakładamy na torebkę troszkę po czym formujemy w kuleczki. Tak uformowane kładziemy na talerz. Odkładamy do przestygnięcia. 




Po przestygnięciu są gotowe do spożycia  Idealnie szybka przekąska dla dzieciaków jak i dorosłych  W mojej rodzinie każdy je uwielbia.

A na sam koniec wszystko prezentuje się tak do zjedzenia. Kto chce jedna :D



Smacznego.

Teraz się przypomnę. Wielkimi krokami zbliża się koniec mojego rozdania. A osób mam mało  Wiec kochane zgłaszajcie się do rozdania. Potrzebuje jeszcze ok 10 osób żeby spokojnie można było coś działać. Proszę błagam zapisujcie się :D







11 komentarzy:

  1. jutro kupuję produkty i robię
    a co do rozdania to ja nie mam szczęścia do takich akcji

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam pychotka :) Już mi ślinka leci . Nusinko piszę do Ciebie po raz 3 ponieważ chciałabym się dowiedzieć w jaki sposób wstawić informację na pasku bocznym na blogu oraz nawiązać wpółprace z jakimiś firmami za odpowiedz z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznosci :) Oj kusisz, a mi by sie dieta przydala ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdyby nie moja dieta to pewnie bym zrobiła :(

    OdpowiedzUsuń
  5. jejuuu kiedy ja to jadłam...! jeszcze w podstawówce!!;p

    OdpowiedzUsuń
  6. szyszki smak dzieciństwa a kompletnie o nich zapomniałam:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń