czwartek, 3 stycznia 2013

Liebster Blog odsłona 2

Wyróżnienie Liebster Blog



Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


Zostałam wyróżniona przez dwie dziwczyny Milkę z blogu http://milkaslife.blogspot.com/ oraz Anne W z blogu http://zakrrrecona.blogspot.com/ za co dziewczyny Wam bardzo dziękuje :*


Pytania od Milki :


1. Jaki masz kolor włosów?blond
2. Posiadasz jakieś zwierzę?nie
3. Kiedy wolisz spacerować: zimą czy latem?obie pory dobre
4. Wolisz chodzić w spodniach czy w spódnicy/sukience? obie formy dobre
5. Szpilki czy balerinki? blalerinkki
6. Pierwsze zarobione pieniądze wydałam na...? ciuchy i kosmetyki
7. Wymarzone miejsce na wakacje? w Egipcie bądź Rzym
8. Co dla Ciebie ważniejsze: kariera czy rodzina?rodzina
9. Wierzysz w reinkarnację?tak
10. Czy uważasz, że zemsta jest słodka?oj dla mnie czasem bardzo
11. Czy podobały Ci się moje pytania? ;-) porządku


Pytania od Anny W:

1. Co najbardziej na świecie Cię denerwuje? morderstwa i wyrodne matki
2.  Gdybyś mogła wybrać darmowe wakacje gdzie byś pojechała? gdzieś daleko sama byle od domu
3. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz? wszystko co da się słuchać
4. Jak widzisz siebie za dziesięć lat? dalej młoda piękna i szczupła
5. Z czego nie potrafiłabyś zrezygnować? z życia
6. Ulubiony smak herbaty? zielona
7. Twoja ulubiona książka dzieciństwa? nie mam
8. Jak długo potrafisz spać? jak dziecko pozwoli to czasem i do 12
9. Zapach, który sprawia, że burczy Ci w brzuchu? kebabowy
10.  Co poprawia Ci humor? jak moje dziecko mówi kocham cie mamo
11. Miesiąc, z którym wiążę najcudowniejsze wspomnienia to... grudzień i narodziny mojego syna


Teraz czas na moje pytania he he:

1. Czapka czy beret?
2.Ulubiona muzyka?
3. Szpilki czy klapki?
4. Ulubiony kolor?
5. Ulubiony kosmetyk?
6. Masz zwierzątko?Jakie?
7. Ulubiona gra?
8. Miejsce do którego chętnie wracasz?
9. Ulubiona bajka?
10. Błyszczyk czy szminka?
11.  Co kochasz najbardziej na świecie?

A do odmiany teraz typuje wszystkie blogi te które chcą być wytypowane jeszcze nie zostały i chętnie odpowiedzą na moje pytania :)

2 komentarze:

  1. Fajne odpowiedzi :) rozczuliło mnie szczególnie pytanie 10 od Anny W, a raczej odpowiedź na nie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń