czwartek, 10 stycznia 2013

To co my kobiety kochamy najbardziej czyli ZAKUPY :)

Kochacie zakupy? Cóż za pytanie wiadomo przecież ze tak :)
Ja to samo. A czasem przeważnie przed wyplata he he przychodzi taki moment ze nagle wszystko to co potrzebujemy do pielęgnacji nagle się kończy.
Własnie tak miałam i udałam się na zakupy i poprawę humoru :)
Oto co kupiłam fajnego :)



Szampon Joanna z odzywka o zapachu kokosa i migdałów. Kocham ten zapach :)


 Deo Dove Go Fresh pieknisty zapach :)


Szczotka do włosów zakupiona w Biedronce za az cala 1 zł :)


Chusteczki nawilżające Frotto pomarańczowe bosko zapachowe :)


Oraz te same chusteczki Frotto ale orzeźwiające


I lakier na którego polowałam już jakiś miesiąc. Golden Rose Jolly Jewels z drobinkami brokatu. Piękna na niego była u nas promocja po 9 zł. Taniej niż na internecie :)Wiec się pokosiłam :)


A tak na poważnie moje drogie to na dniach mam zamiar wystartować z malutkim rozdaniem wiec może coś z tego dołączy do grona zobaczymy :)
W sumie święty czas się za to wziąść  :)

Milutkiego dnia :)

16 komentarzy:

  1. super zakupy! prześliczny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dezodoranty z dove- zdecydowanie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier też mnie kusi, ale jeszcze nie skusił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się obkupiłaś :) Teraz prezentuj lakier na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam zapach takiego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tej szczotki, możesz coś więcej napisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kochana szczotka jak szczotka zwykla ale dobrze sie nia wlosy podkreca i szuszy dzieki temu co trzyma wlosy. Nie wiem czy tylko u mnie byla promocja w Biedronie ale nabylam ja za grosze wiec ozbacz u siebie moze tez jest :)

      Usuń
    2. Właśnie szukam czegoś czym mogłabym zrobic fale i widze, że ta będzie trzymała te włosy, bo moje tradycyjne okrągłe szczotki nie dają rady.
      Dzięki ;)

      Usuń
  7. Szczotka wygląda ciekawie!A lakier przypomina mi ,że czas uzupełnić kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bez jakiegokolwiek lakieru czwarty tydzien :( Moze jutro sie dokulam do sklepu, bo paznokcie mam tragiczne :( A Ty mnie dobijasz tym lakierem ;) Szampon Naturia mialam zielona herbata i bylam zadowolona :) Szczesliwego Nowego kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Natalko ja tez zycze Ci najlepszego w nowym roku :)Masz juz tego neta czy z komorki korzystasz?

      Usuń
  9. Widzę że udane zakupy :)Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zakupy. tez mam ta szczotke ale niestety nie bylakupiona w promocji..

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdzie kupiłaś ten lakier? Ja u siebie nie mogę ich znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w miejscowej drogerii maja stoisko Golden Rose zawsze tam kupuje bo kocham ich lakiery. Zobacz na necie na allegro albo na stronie GR

      Usuń
  12. O widzę, ze chustki, dezodorant to na pierwsze rozdanie były :)

    OdpowiedzUsuń