sobota, 5 stycznia 2013

Uwielbiam myć ząbki czyli słów kilka o szczoteczce MAM First Brush

Pamiętam ze odkąd mój mały brzdąc skoczył rok czasu nie mieliśmy problemu zęby uczyć go myc zęby  Sam się dorwał do tego i dziennie po 3 razy szczotkował regularnie ząbki . Gorzej było z dobraniem odpowiedniej szczoteczki aż do teraz.

Dzięki sposobności prowadzenia bloga i współpracy z Mam Baby wybrałam Filipkowi do testowania własnie oto ta szczoteczkę.



Szczerze powiem nie myślałam ze będzie to aż taki przełom a moje dziecko aż tak pokocha szczotkowanie ząbków.



Co o niej mówi producent:


MAM First Brush
Pierwsza szczoteczka do mycia zębów

* zaokrąglona główka szczoteczki idealnie pasuje do małej buzi dziecka
* miękkie, zaokrąglone włosie delikatnie czyści pierwsze ząbki
* wygodna w trzymaniu
* atrakcyjny design
* prosta w użyciu

Moja opinia:

Gdy tylko mój maluszek odpakował dla siebie paczuszkę od Mam Baby pierwsze po co sięgnął własnie była szczoteczka Mam First Brush . Od razu przykula jego uwagę, bo jest bardzo charakterystyczna.
Szczoteczka jest nie za duża nie za małą o  bardzo fajnej budowy. Jest idealnie wyprofilowana ma coś takiego w swojej budowie dzięki czemu dziecko potrafi ja utrzymać w rączce  Dopasowana idealnie pod male łaptusie. Nie wyślizguje mu się nawet podczas przekładania z reki do reki.







Włosie szczoteczki jest 3 kolorowe: niebieskie ,białe i czerwone. Ułożone w malutki owal idealnie dopasowujące się do buzi dziecka. Po za tym włosie jest bardzo miękkie co tylko jest plusem szczoteczki bo nie rani ani nie zadaje bólu dziąsełka. W higienie jamy ustnej sprawdza się jak najbardziej.





Z utrzymaniem czystości szczoteczki tez nie ma problemu. Spokojnie pod bierzącą woda idzie usunąć reszty pasty do zębów bo można się dostać do każdego jej zakamarku.

Moje dzieciątko bardzo polubiło szczoteczkę i nie ukrywam ze jak zapomniałam jej niechcący od babci było w domu kupę płaczu i lamentu. Bo bez tej już ulubionej dla niego szczoteczki nie ma dnia a mycie ząbków już nie jest takie jakie było.



Krotko podsumuje moje wypociny:

Bardzo polubiliśmy produkty Mam Baby. Bo one są rewelacyjne w każdym szczególe. Dziecko dzięki nowoczesnemu kształtowi oraz designowi chętnie sięga po nie. A radość która dziecku sprawiają nie idzie opisać w paru słowach  Dodam jeszcze to. Ze im dłużej testujemy tym widzimy to iż Mam Baby nie ma wad same pozytywy, same plusy.

Polecamy każdej mamusi :)




6 komentarzy:

  1. Mały wygląda na zadowolonego :) Uśmiech mówi wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo pragnę poinformować Ciebie , iż masz nominacje w Liebster Award . Więcej informacji http://fanglefood.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. My również ją mamy i uwielbiamy :) Super blog :) A synuś przesłodki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Majka też lubi myć sama ząbki :)

    OdpowiedzUsuń