środa, 5 czerwca 2013

Zabawa ColoRamą :D

Witajcie :)

Od jakiegoś czasu mam fiola na punkcie lakierów ColoRama od Maybelline New York. 
Chodź lakiery nie należna do zbytnio trwałych na paznokciach to ich kolorki są przecudowne :)
Opinii nie będę o ich przytaczać bo można jś znaleźć na moim blogu o tu:

Własnie bawiąc się wczoraj ColoRama próbowałam stworzyć coś w stylu Ombre Nails ale niestety nie wyszło mi. Ale za to uzyskałam dość ciekawe połączenie odcieni 80 z 183. 

Same zobaczcie.










Nie jest to mistrzostwo ale kolorki uwielbiam i zamierzam uwielbiać na długi długi czas :)
Z czasem pewnie się nauczę :)

13 komentarzy:

  1. Mi również podobają się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne kolory połączyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje dziewczyny :)
    juz myslalam ze z samymi negatywami sie spotkam a tu takie mile zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenie Ci wyszło :) I śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe połączenie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię tych lakierów, ale kolorki ładne i mani wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przesadzasz! ;)
    uważam, że wyszły i do tego naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest źle, a na pewno kolejnym razem wyjda jeszcze lepiej. Fajne kolorki i rzeczywiście dobrze razem wyglądają. Chętnie będę obserwować Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł!

    Taki "Zachód słońca nad morzem". :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje jeszcze raz.
    Nie spodziewalam sie ze Wam sie spodoba :)
    Na nastepny raz napewno wyjda lepsze :)

    OdpowiedzUsuń