czwartek, 27 czerwca 2013

O... niespodziewajce słów kilka :)

Witajcie :)

Lubicie niespodzianki takie faktycznie niespodziewajkowe? Ba pomyślicie po co pytasz jak wiesz ha ha...

Własnie ja miałam taka w  zeszłym tygodniu. Maz podarował mi białą kopertę którą odebrał a w niej????
Hm... jak myślicie co? Ha niespodziewajka :D

W kopercie znajdowała się najświeższa nowość marki Maybelline New York szminka Color Whisper :)
Jak ja zobaczyłam szalałam jak male dziecko z radości.
Do przetestowania otrzymałam kolorek 440 czyli Orange Attitude soczysta czerwień dla mnie idealna. 
Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się takiego cuda a tym bardziej jako niespodzianki od Maybelline. 





Podoba mi się w niej to ze świetnie dopasowuje się do koloru ust i wcale nie jest za ciemna. A jej lekka formula pozwala ja fantastycznie rozprowadzać :)

Ale o tym za jakiś czas, bo recenzja się pisze :) Wiec cicho sza :)

Więcej było szczęśliwców co otrzymało Color Whisper do przetestowania . Może się pochwalicie która ja ma? :)

Miłego wieczorku :)

16 komentarzy:

  1. też ją mam tylko inny odcień, trochę mieszany bo w szmince czerwień, a na ustach fuksja

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek ładny, ale formuła jakaś dziwna... Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam mad for magenta:D a ten orange mi się marzy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. wstaw zdjęcie jak na ustach wygląda ;) ja mam 3 kolory i sa boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest naprawdę WOW, ale ja wiem, że i tak nie odważyłabym się nim pomalować ust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To się dopiero nazywa klasyczna intensywna czerwień, piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham takie kolory!!! :) czerwienie, pomarańcze, muszą być wyraziste, nie znoszę delikatnych szminek :P

    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wakacyjny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek nie mój, niestety.
    Chętnie wypróbowałabym inne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki świetny kolorek :) Również bym się cieszyła z takiej niespodzianki :)


    Zapraszam do siebie na pierwsze rozdanie :)

    http://timeforus-momandson.blogspot.com/2013/06/moje-pierwsze-rozdanie-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń