piątek, 14 czerwca 2013

Face&Look Box mam i ja :D

Jako ze jestem ambasadorka Face&Look udało mi się załapać na dość fajny box z kosmetykami. 
Po wielu trudach, kilku dochodzeniach paczuszka jednak dotarła w moje łapki chodź daleko było ze jej nie będzie.
Za wielkie zamieszanie zrobiło się z tymi boxami ale ważne ze jest :)



Hm... teraz pokaże Wam co znalazłam w nim fajnego :)


 cień do powiek INGRID
 lakier do paznokci BELL (miniaturka)
błyszczyk do ust BELL (tester)
 baza wygładzająco rozświetlająca CASHMERE


ochronny krem do twarzy na słońce DAX sun (próbka)
 aktywny żel - peeling myjący UNDER TWENTY (próbka)
 kremowy żel do mycia twarzy UNDER TWENTY (próbka)


10 próbek różnych kosmetyków


magazyn COSMETIC REPORTER
 magazyn Face&Look
3 ulotki

To ja biegnę czytać gazetkę a Wam miłego dnia życzę :)

12 komentarzy:

  1. Wow, ale tego tetsowania przed Tobą sporo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja paka była otwarta, ale kompletna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam boxa :) Całkiem fajny jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajności:) cienie są piękne:) mojego boxa nie było:/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje, bardzo fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ninko nominowałam Cię do Liebster Blog. Szczegóły tutaj : http://beautiful-body-and-soul.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award-po-raz-pierwszy.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. udanych testów, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta paczuszka,życzę udanych testów :) Miłego wieczoru,zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy zestaw baaardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń