niedziela, 9 czerwca 2013

Świetna promocja dla nas mamusiek :D

Witajcie :)

Hm... czytając blogi Wasze i nie tylko wiem ze znajdują się tu świeżo upieczone mamusie bądź te które dopiero nimi będą lub są długi długi czas.

Dlatego przychodzę do Was ze świetna propozycja testowania najnowszego dwufazowego a zarazem elektrycznego  laktatora marki Lovi Prolactis. Serwis bangla.pl umożliwia Wam to wszystko za darmo. Wystarczy wysłać zgłoszenie oraz dołączyć do rozmowy na forum. 
Sama mam już temat karmienia za sobą ale chętnie udzielę Wam swoich rad :)

Serdecznie zapraszam i życzę powodzenia :)



3 komentarze:

  1. Też już mam etap karmienia za sobą ale w najbliższych latach planuję go powtórzyć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie to by była wspaniała opcja, ale niestety ja urodzę pod koniec listopada, a tam trzeba napisać recenzję bodajże do listopada

    OdpowiedzUsuń
  3. Weronika opinia jest do wystawienie do poczatku grudnia tak mi sie wydaje. Wiec moze bys sie zalapala. Sprobuj. Nie sprobujesz nie bedziesz wiedziec :D

    OdpowiedzUsuń