wtorek, 11 czerwca 2013

Przechwałkowy post :)

Kochane :)

Czas na przechwalkowy pościk. 
Musze się Wam pochwalić moja pierwsza wygrana własnie na blogu.
Sama biorę udział w konkursach bądź rozdaniach na blogach rzadko ale to z pewnej zasady. 

Na zaprzyjaźnionym blogu http://kraina-testow.blogspot.com/ wzięłam udział w rozdaniu/konkursie na mini wyprawkę NUK. Podkusiła mnie do tego moja malutka siostrzenica Dominika. A czemu nie można spróbować. Z pierwszym razem udać się nie udało za to przy kolejnym losowaniu tak. Bardzo się ucieszyłam z wygranej bo wiedziałam ze mojej siostrze się takie rzeczy przydadzą. Ja z racji tego ze na razie nie mogę mieć więcej potomstwa muszę o takich cudownościach zapomnieć. 


W paczuszce znajdowały się...




2 smoczusie 0-6 miesiecy


Płyn do mycia butelek


Wkładki laktacyjne po 2 w jednym opakowaniu


I 2 notesiki NUK 

Prawda ze fajna paczuszka? :)


Bardzo się ciesze ze będę mogła dzięki wygranej sprawić radość maluszkowi jak i mojej siostrze. Im się to przyda a ja może za jakiś czas będę się zaopatrywać w coś podobnego. Jeszcze raz dziękuję http://kraina-testow.blogspot.com/ za możliwość mojej pierwszej blogowej wygranej :)

Miłego dnia :)
Pozdrawiam 
Nusinka :)

13 komentarzy:

  1. Te smoczki są świetne! Moje córy używają tylko nuki innych nie tolerują :) i inne po krótkim czasie się rozrywają i pękają a Nuk jest niezniszczalny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie taka sama paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te smoczusie są takie fajniutkie /maciupeńkie / .Ja również wygrałam w tym samym rozdaniu,wiec być może dzisiaj dotrze i do mnie przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemna zawartość paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wygrana sprawiła Ci radość, i że smokusie trafią do maluszka :D
    Życzę powodzenia w kolejnych rozdaniach :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, ja to nie mam szczęścia do konkursów niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Super paczucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje bardzo dziewczyny :) Mala sie niesamowicie ucieszyla :)

    OdpowiedzUsuń
  9. faaajnie :) ciesze się razem z Tobą :) ja akurat kupowałam smoczki aventu bo tylko po tych mój maluch zasypiał (nie wiem do końca jak to działało, ale akurat tylko te smoki akceptował). wydaje mi się, że to przez to, że ta tarczka nie odstawała za bardzo przy policzkach i nie obcierała Kamilkowi buźki.
    Ale siostra na pewno się ucieszy że może sobie różne przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna paczuszka :) Mam identyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje, malutka na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń