czwartek, 6 czerwca 2013

Z ratunkiem dla skóry alergicznej czyli maść konopna dobra na wszystko :)

Witajcie :)

Niedawno pisałam Wam że do mojego domku wkradło się coś w postaci alergii głownie występującej na skórze czyli tak zwane atopowe zapalenie skory.

Mój mały nabył ją przez pokarm który niestety go uczula a my? Hm... z niewiadomych przyczyn. Najgorzej wyglądały dłonie i łokcie ale znalazłam na to rozwiązanie w postaci maści konopnej na dzień i na noc Cutis Help .
Jakie były efekty zobaczcie same.

Kilka słów o maści konopnej Cutis Help:

Linia Egzema :

Krem i Maść Konopna EGZEMA CutisHelp do pielęgnacji skóry atopowej i podrażnionej.
Krem i Maść Konopna EGZEMA CutisHelp uelastyczniają skórę, łagodzą nieprzyjemne napięcie, dostarczają komórkom  warstwy rozrodczej skóry niezbędnych substancji odżywczych, zapewniając ich właściwy rozwój i funkcjonowanie. Preparaty stopniowo wzmacniają ogólną kondycję skóry i przyczyniają się do odnowy naturalnej bariery ochronnej. Krem wspomaga dodatkowo odnowę naturalnej bariery hydro-lipidowej skóry. Maść tworzy na powierzchni skóry płaszcz ochronny zabezpieczający skórę przed nadmiernym parowaniem (zapobiega wysuszeniu) i podrażnieniami zewnętrznymi.

Skład maści konopnej na dzień :

Egzema 100ml.
Substancja biologicznie czynna: CANNABIS SATIVA OIL - naturalny olej konopny 17%.
Pozostałe składniki aktywne i podłoża: wit. E (octan tokoferolu), bisabolol, wazelina, wosk pszczeli.

Skład maści konopnej na noc :

Egzema 50ml.

Substancja biologicznie czynna: CANNABIS SATIVA OIL - naturalny olej konopny 17%.
Pozostałe składniki aktywne i podłoża: wit. E (octan tokoferolu), wyciąg z rumianku pospolitego, woda, lanolina, wazelina.

WSKAZANIA:

Profilaktyka i schematy pielęgnacyjno-terapeutyczne dedykowane takim schorzeniom
skóry jak:
atopowe zapalenie skóry (AZS)
kontaktowe zapalenie skóry
odsłoneczne zapalenie skóry
pokrzywka i innego rodzaju objawy alergii skórnej
pielegnacja skóry suchej lub narażonej na czynniki zakłócające funkcjonowanie płaszcza hydro-lipidowego (chlorowana woda, UV, ekstremalne warunki atmosferyczne).

DZIAŁANIE:

Łagodzi świąd
Wydłuża okres remisji (AZS-Atopowe Zapalenie Skóry)
Redukuje konstytucjonalną suchość  skóry i związane z tym konsekwencje (AZS)
Normalizuje TEWL (transepidermalna utrata wody) regenerując płaszcz hydro-lipidowy
Działa hamująco na mediatory stanu zapalnego
Działa silnie regenerująco, antybakteryjne i antyoksydacyjnie
Działa kojąco, zmniejszając napięcie skóry i podrażnienia
Uelastycznia i nawilża skórę.


Opakowanie :

Obie maści konopne znajdują się w plastikowej białej tubce na zakrętkę. Maść konopna na dzień ma pojemność 100ml zaś na noc tylko 50ml. Opakowanie nie wyróżnia się niczym konkretnym w swoim wyglądzie jest dość skromne ale i poręczne. 



Konsystencja :

Maści konopne są bardzo tłuste a zarazem bardzo geste. Konopna na dzień ma lekko żółtawy kolorek natomiast konopna na noc jest kolorku jasnozielonego.
Maści rozprowadza się dobrze po umytej a zarazem wysuszonej skórze tam gdzie występuje uczulenie. Obie zostawiają za sobą tłustą powłokę która w żaden sposób nie brudzi ubrań czy nie daje uczucie dyskomfortu a w przeciwności szybko podejmuje walki z AZS. 




Zapach :

Moje dziecko jak chciałam zobaczyć jak na jego dłoniach jak sprawdzi się maść powiadał ze śmierdzi ale moim zdaniem pachnie dość przyjemnie. Może to nie landrynkowy zapach ale w końcu co działa idealnie nie musi pachnieć cudnie byle ze pomaga. 

Moja opinia :

Kosmetyk dostałam do testowania dzięki portalowi bangla.pl za co bardzo dziękuje. Co ja o nim mogę Wam jeszcze powiedzieć? Na te maści polowaliśmy od dłuższego czasu. Ale niestety nasi farmaceuci nie byli skorzy w sprowadzeniu choćby kilku sztuk wymigując się ze nikt tego nie kupuje. W końcu się udało ja dostać. 

Zacznę może od tego ze w swojej konsystencji jest bardzo tłusta co bardzo ułatwia aplikacje maści na wysypana skore. Rozsmarowuje się świetnie pozostawiając za sobą tłusty warstwę która  przede wszystkim leczy a zarazem hamuje swędzenie skory. Wnika w warstwę skory szybko dlatego nie pozostawia za sobą śladu choćby na ubraniach. 

Maść nanosiłam na skore według swoich potrzeb. Czyli zawsze pokrywałam nią te miejsca które spędzały mi sen z powiek. 
Używając ja dziennie po kilka razy za dnia tak jak i na noc. Po kilku dniach zauważyłam ze moja skora dłoni i łokci zaczyna się odradzać na nowo. Naskórek definitywnie się regenerował. Skóra stawała się przy tym bardziej elastyczna i bardziej nawilżona. A zawarte w maści aktywne emolienty działały na nią kojaco, silnie regenerująco, antybakteryjne
. Teraz pewnie zapytacie a co z wysypka? Własnie dzięki maściom konopnym wysypka sobie dała święty spokój. Na jakiś czas zwalczyłam ta uciążliwość dla moich dłoni. W dotyku stały się jak dawniej czyli delikatne, takie zadbane i bez swędzących krostek.  Zniknął wreszcie problem swędzenia którego nie na widziłam a był nieodłącznym składnikiem suchej skory. 


Maść również używałam na wysypkę u mojego syna. O dziwo młoda skora tolerowała ja świetnie, nic mu się po niej nie działo a co najważniejsze mieliśmy spokój długi długi czas z wysypkami.

Szkoda tylko ze maść jest taka droga i można ja dostać wyłącznie w aptece. Ale mam nadzieje ze będzie teraz częściej z nami w domu bo jest rewelacja pod każdym względem. 
Strzał w 10tkę odnośnie wysypek. 

Jestem bardzo wdzięczna ze mogłam przetestować te świetne maści konopne. Odegrały one role podstawowa w naszym życiu i mam nadzieje ze będą z nami wiecznie.

Która z Was miała okazje przetestować maść konopne i jest zadowolona  z efektów???

Pozdrawiam :*


Kosmetyk do testów otrzymałam dzięki serwisowi bangla.pl

Nie miało to jednak wpływu na moją opinie. 

7 komentarzy:

  1. to juz druga opinia o tej maski jak dzis czytam :) x

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam takiej :) ale nie mam problemów ze skórą na szczęście :)
    nominowałam Cię do akcji Libster Blog :)
    http://www.woman-world.pl/2013/06/akcja-libster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że łagodzi również swędzenie, od razu ulga i lepiej sięczłowiek czuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat szukałam czegoś na świąd skóry, więc przetestuję bardzo chętnie! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Sol/Monique

    PS. Polecam mały PODWÓJNY KONKURS u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy by się sprawdziła na krostki u córki mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maść konopna sama w sobie jest ok. Ale tekst zniechęca. Masa powtórzeń, bez sensu ułożone zdania. Zero faktów. Tylko dowiedziałam się że jest tłusta :D gdzie zalety masci? jej skład? itp itd
    Jesli to miał być tekst sponsorowany w postaci płatnej reklamy to serio już na pewno jej nie kupię, nawet jeśli ma moc zalet. Potrafisz konsumenta nie zachęcić lecz zniechęcić ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie najlepiej sprawdza się maść konopna Carun ze sklepu konopiafarmacja pl :) Atopowe zapalenie już mi nie doskwiera :)

    OdpowiedzUsuń