poniedziałek, 24 czerwca 2013

Kilka słów o .... pewnym kremiku

Na początku mojej przygody z blogowaniem pisałam Wam o pewnym kremiku na odparzenie o nazwie Sudomax. Opinie o nim znajdziecie tu : klik. Krem ten dla mojej rodziny a zarazem mojego dziecka okazał się być idealny pod każdym względem. 


Dziś natomiast przychodzę do Was z pewna wiadomością własnie dotycząca tego kremu.  
Od pewnego czasu krem ten zmienił swoja nazwę z SUDOMAX na  FLODOMAX.


Po za zmiana nazwy więcej nic się nie zmieniło.
Dalej ma takie samo działanie czyli :

Krem FLODOMAX to niezwykle delikatny, hipoalergiczny i antybakteryjny krem ochronny, stworzony z myślą o wyjątkowo delikatnej i "bezbronnej" skórze - skórze małego dziecka. Krem przeznaczony jest przede wszystkim do codziennej pielęgnacji i ochrony skóry w miejscach podrażnionych oraz w tzw. strefie okołopieluszkowej.
Krem FLODOMAX może być stosowany również przez dorosłych.




Przeznaczenie :

Krem FLODOMAX przeznaczony jest dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych.
Dzięki trosce o zachowanie jego hipoalergiczności zapewnia doskonałą ochronę wyjątkowo wrażliwej skórze.
Przeznaczony jest do ochrony przed podrażnieniami występującymi w strefie okołopieluszkowej oraz dla osób mających problemy ze skórą trądzikową. Doskonale się sprawdza przy defektach estetycznych i podrażnieniach skórnych występujących w wyniku ucisku w przypadku długotrwałego przebywania w pozycji leżącej lub przy nietrzymaniu moczu.



Skład :

Tlenek cynku,Pantenol,Gliceryna,Olej ze słodkich migdałów,Naturalny olejek lawendowy ,Petrolatum,Cera Alba oraz wiele innych składników które działają na skórę kojąco, odradzając zniszczony naskórek  oraz  hipoalergicznie.




Uwielbiamy ten krem pod każdym względem wiec i Wam polecam. Sprawdza się w każdym przypadku ale i pomaga jak żaden inny kremik :)

Pozdrawiam 
Nusinka 



Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

7 komentarzy:

  1. Ja bardzo go lubię. Mam ten kremik jeszcze pod starą nazwą Sudomax. Fajnie się sprawdza nie tylko u dzieci, ale również u dorosłych. Mój brat używał go na trądzik i teraz twarz wygląda o wiele lepiej. Ja sama czasami go używam na jakieś wypryski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że informujesz o zmianie nazwy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze może się przydać - warto mieć go pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mojej majki to za bardzo wysuszał skórę.
    Dlatego przeszłam na bepanten.

    OdpowiedzUsuń