środa, 26 czerwca 2013

Dziś recenzji nie będzie... nie zanudzajmy... kropeczki pooglądajmy :)

Nie będę Was dziś zanudzać kolejna recenzja. 
Wiec postanowiłam troszkę urozmaicić to i pokazać Wam kolejna zabawę mani na paznokciach. Pewnie znowu usłyszę ze mi coś nie wyszło ale ja ogólnie z pastelowego efektu jestem zadowolona :)






Tym razem lekkie ombre z wykorzystaniem  lakierów Golden Rose Paris Nail Laquier nr 91, Golden Rose Selective nr 47 oraz Virtual Fasion Mania nr 65.  Czyli róż z dodatkiem srebrnego kolorku plus czerwone kropeczki oczywiście :)


Co sadzicie? Dobre czy jednak do poprawy?

Tak sobie myślę a może jutro jakiś make- up`owy  post co o tym myślicie? 

Miłego popołudnia :)

22 komentarze:

  1. cudowne, sama muszę w końcu zrobić sobie kropeczki

    OdpowiedzUsuń
  2. matka, zona a ja mam fiola na punkcie lakierow rozowych. Zreszta jeszcze nie raz bedzie to widac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste a efekt piorunujący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kropeczki są urocze, jednak nie podoba mi się zestawienie kolorów. Jeśli chodzi i kropeczkowe paznokcie preferuję pastele.

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Siostrzenica stwierdziła, że są sweetaśne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze :) Ja nie mam cierpliwości do takich cudów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie Ci to wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe połączenie ombre i słodkich kropeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo wdzięcznie prezentują się Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie się podoba ;) ładnie, tylko kropki dałabym w jakimś bardziej neutralnym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny wzorek. Delikatny i bardzo dziewczęcy, mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczęco :) Do letniej sukienki chyba w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się bardzo podobają kolorki jakie dobrałaś i ja bym tam niczego nie poprawiała :)

    OdpowiedzUsuń