piątek, 2 sierpnia 2013

"STOP SUCHEJ SKÓRZE" czyli płatki kolagenowe pomagają w nagłym przypadku :)

Witajcie moje drogie czytelniczki :)

Mamy lato. Piękna wakacyjna pogoda sprzyja nam z dnia na dzień. Słoneczko raczy nas swoimi promieniami nie zawsze idealnie. Może wreszcie przyszedł czas na to żeby więcej uwagi poświecić naszej suchej skórze pod oczami ? Tak to najodpowiedniejszy moment. 

A zapytacie pewnie dlaczego?

Już wyjaśniam. Nasza skóra pod oczami jest o wiele cieńsza i bardziej delikatniejsza niż reszcie naszego ciała. Dodatkowo praktycznie nie posiada ona gruczołów łojowych dlatego o wiele szybciej narażona jest na przesuszanie oraz szybsze starzenie się. Przede wszystkim pojawiają się pierwsze oznaki starzenia w postaci kurzych łapek, później dochodzą do tego opuchlizny pod oczami czy pękające naczynka.

Odpowiedzialnych za ich powstawanie jest wiele czynników. Można powiedzieć ze przede wszystkim własnie uczestniczy w nich słonce. Korzystanie ze słońca podczas opalania  czy wiatr powoduje ze skora pod oczami szybko się wysusza, a zmarszczki tak zwane mimiczne są o wiele szybciej widoczne.
Oprócz słońca, opalania i wiatru są inne rzeczy. Zaliczamy do nich przede wszystkim makijaż czyli pudry, fluidy itp. które dopiero wspomagają wysuszanie. Do tego dochodzą ciężkie kremy, palenie papierosów, zbyt duże ilości alkoholu, niewłaściwe kosmetyki, czy nie zmywanie wieczorem makijażu.

I szlo by wymieniać i wymieniać ale przecież możemy temu wszystkiemu zapobiec ale jak? Z pomocą przychodzą nam płatki kolagenowe Beauty Face. 

Kilka słów od producenta :

Od producenta:
Opis: Hydrożelowe płatki pod oczy na bazie naturalnego kolagenu morskiego, z dodatkiem czerwonego wina oraz ekstraktu z pestek winogron o silnym działaniu nawadniającym, regenerującym oraz eliminującym zmęczenie.  
Przeznaczenie : skóra w każdym wieku, odwodniona, szorstka, szara i matowa, szorstka i pozbawione elastyczności, napięcia, blasku i kolorytu, z efektami ściągania, potrzebująca natychmiastowej regeneracji i silnego i dogłębnego nawilżenia.
Działanie:
- silnie i dogłębnie regenerują zmęczoną skórę
- nawilżają i pozwalają utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia
- poprawiają metabolizm i stymulują komórki do odbudowy
- przywracają miękkość, jędrność i elastyczność
- przeciwdziałają wiotczeniu, widocznie odmładzają
- zatrzymują proces starzenia – spłycają zmarszczki i zapobiegają ich powstawaniu
- skóra staje się miękka, delikatna, optymalnie odżywiona, rozświetlona i pełna blasku

Zabieg oparty o działaniu wina poprawia krążenie i metabolizm komórek, wzmacnia błony komórek   a także działa przeciwzapalnie. Dodatkowo intensywnie uelastycznia i napina skórę. Maska szczególnie polecana do skóry odwodnionej oraz dla osób palących papierosy.
Już po pierwszym użyciu widać efekty – delikatna skóra pod oczami staje optymalnie nawodniona i zregenerowana. W celu osiągnięcia trwałych efektów odmłodzenia najlepiej używać płatki 1-2 razy w tygodniu.
Składniki aktywne: naturalny kolagen morski, skondensowany wyciąg z czerwonego wina, ekstrakt z lukrecji, witamina C, alantoina, olejek różany, gliceryna.

Moja opinia :

Moja skora pod oczami dziennie narażona jest na masę powodów które ja strasznie wysuszają. Przede wszystkim silny makijaż oczu i masa pudru bądź innych specyfików. Do tego dołożymy słoneczko które dzięki mojemu dziecku towarzyszy mi cały czas. Mrożenie oczu od bijącego słoneczka źle wpływa na nie. Po za tym do kolekcji jeszcze dorzucę źle przespane noce a z tego wiadomo co opuchlizna pod oczami. Aj mogłabym wymieniać i wymieniać.

Dlatego postanowiłam wypróbować silnie nawilżających płatków kolagenowych pod oczy z czerwonym winem. Co mi z tego wyszło poczytajcie. 


Dwa hydrożelowe różowe płatki zamknięte są w małym kwadratowym opakowaniu, gdzie znajdują się w plastiku nasączone czerwonym winem. Każdy płatek jest świetnie wyprofilowany, w dotyku bardzo delikatny, a zarazem śliski ,konsystencja przypominającą galaretkę.
W zapachu są moim zdaniem przyjemne bo winkowe :D


Same płatki są na tyle duże ze pozwalają nam na zakrycie dość sporej części skory pod oczami. Przylegają idealnie, nie doklejają się.

W momencie nałożenia płatków pod oczy poczułam bardzo przyjemny chłodek który towarzyszył mi przez cały czas. Po za tym nie odczulam żadnych skutków ubocznych w postaci szczypania czy jakiegoś łzawienia. Jedynie denerwowało mnie troszkę ze nie mogę mrugać oczami ale tak było wszystko ok.


Jeden płatek niestety podczas wyciągania z opakowania troszkę mi się rozerwał. Załamałam się bo myślałam ze całkowicie mi się rozleci ale dzięki bogu są na tyle wytrwale ze nic się z nim dalej nie stało. 

Płatki trzymałam na skórze ok 20 min. Po upływie tego czasu ściągnęłam je i jakie zauważyłam efekty?


Różnica może nie była gigantyczna ale przede wszystkim zauważyłam ze moja opuchlizna pod oczami nagle gdzieś zniknęła. Skora pod oczami stalą się znacznie bardziej odżywiona i nawilżona. W dotyku delikatniejsza jak nigdy wcześniej. Po za tym pod opuszkami czułam ze jest o wiele bardziej napięta .
Jedna kuracja niestety nie wskóra tego co spokojnie mogą zrobić dwie. Wiec zamierzam powtórzyć zabieg za jakiś czas.

Ale bardzo się ciesze ze Beauty Face postanowiło zrobić taka akcje " STOP SUCHEJ SKÓRZE" bo dzięki niej przypomni każdej z nas jak ważna jest pielęgnacja skory pod oczami. Przecież to ona jest najbardziej narażona na starzenie :)



Otrzymanie produktu do testów nie wpłynął na moją opinie. 

13 komentarzy:

  1. Oj przestraszyłam się, wyglądają te płatki jak burchle od oparzenia hihi ;) Ale ważne ,że zniknęły woreczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna recenzja :)
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi oba się porozdzierały, dobrze nawilżają, choć nie bardzo mi przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że się sprawdziły. Ja nie używałam jeszcze takich płatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te płatki, hehe na bogato z winkiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są płatki z tej firmy .

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście nie spodobały mi się. Efekt zerowy, a jesteśmy w podobnym wieku. Sama przyznasz, że "w naszym wieku" ;) trzeba już zacząć porządnie dbać o skórę pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia ja jako tako jestem z nich zadowolona. Idealnie poradzily sobie u mnie w worami pod oczami i opuchnieciem. Moze jakbys miala inne bylabys bardziej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja testowałam ogórkowe i bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja testowałam z algami morskimi i się świetnie sprawdziły. Ale te Twoje mnie zainteresowały i nie omieszkam ich przetestować na sobie

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś tam trochę efektów widać, ale ogolnie polecam ;) U mnie też recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się spodobały te płatki :)

    OdpowiedzUsuń