wtorek, 6 sierpnia 2013

Cienie do powiek Fashion Trendy od Quiz Cosmetics - opinia + makijaż

Cześć moje drogie :)

Dzisiejszy dzień przyniósł mi wiele fajnych niespodzianek które tylko poprawiły mi humorek. Ale o tym kiedy indziej Wam opowiem.

Dziś przychodzę do Was z najświeższa  recenzja i makijażami :) Dawno takowych nie było a ze nadarzyła się okazja przetestować cienie Quiz Cosmetics wiec jestem :)


Cienie do powiek Fashion Trendy od Quiz Cosmetics

Opis producenta :

Luksusowo gładkie, idealnie przylegające, jedwabiste cienie do powiek.Dzięki specjalnie opracowanej formule są bardzo miękkie i delikatne.
Aksamitna konsystencja pozwala na komfortową aplikację oraz ułatwia tworzenie ciekawych kompozycji kolorystycznych. Bogate w pigmenty cienie zapewniają trwały makijaż oczu na cały dzień. Posiadają bardzo atrakcyjną i szeroką gamę kolorów
Cena: około 4 zł
Pojemność:  6 g

Moja opinia :

Do przetestowania dostałam 2 cienie do powiek. Jedne duo nr 04, drugie trio nr 634. Cienie idealnie trafione były moimi kolorkami wiec od razu wiedziałam ze zabawa nimi będzie dla mnie nie lada gratka :)



Przede wszystkim podoba mi się w cieniach ze są one zamknięte w małym okrągłym opakowaniu z przezroczysta zatyczka dzięki której widać odcienie. Po za tym cienie są idealnie prasowane, a kolory matowe. Nakłada się je idealnie pędzlami do makijażu. Nie obsypują się a na powiece staja się nawet bardzo intensywne. Własnie to bardzo mnie zaskoczyło bo myślałam ze po nałożeniu ich na powieki nie dadzą takich odcieni jak w pudełeczku. A jednak tylko na plus. Kolejna pozytywnością produktu okazało się utrzymanie. Bez bazy cienie trzymały się spokojnie pół dnia, zaś przy użyciu bazy cały dzień. 


Malowanie powiek własnie tymi cieniami było dla mnie sama przyjemnością. Teraz żałuje ze nie zakupiłam ich wcześniej. Ale jak gdzieś zobaczę inne odcienie to na pewno posilę się nimi na zapas :)


A na sam koniec zaprezentuje Wam makijaże jakie stworzyłam własnie dla samej prezentacji cieni. Kolorki bardzo podobały mi się na powiekach a moje znajome były zachwycone tym jak się prezentowały moja makijaże. I co faktycznie dało się zauważyć pasowały mi oczywiście. 

Poniżej możecie zobaczyć makijaż zrobiony przy użyciu cienie Fasion Trendy kolor nr 634



Zaś kolejne zdjęcia pokazują makijaż wykonany cieniami nr 04



Jak się Wam podobają makijaże? A cienie? Prawda ze są świetne ? :)

Pozdrawiam
Nusinka


Kosmetyk do testów otrzymałam dzięki współpracy z Quiz Cosmetics


Nie miało to jednak wpływu na moja opinie



12 komentarzy:

  1. Świetne są te różowe z żółtym i ładnie ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne są, szczególnie ta pierwsza wersja ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Te potrójne mają kolorystykę jak z Loreala:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cienie mają piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje kolorki. Ale Tobie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie się podoba druga wersja...niebieski i róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok nie moje kolory, ale miałam w odcieniach brązu taką trojkę z Quiz i były dla mnie słabe, bo po 2 gdzinach kolory znnikały

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolorki, ładnie Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i kolorowe, w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń