piątek, 30 sierpnia 2013

Co nowego u mnie czyli co na mnie czekało po powrocie :)

Witajcie :)

Tak jak obiecałam wracam do blogowania pełną parą. Zauważyłam że mam tyle Wam do powiedzenia, tyle do przekazania że nie wiem kiedy znajdę na wszystko czas. Ale mam nadzieje że jakaś motywacja się pojawi i to wielka. 

Dziś przychodzę do Was z czym? Z tym co uwielbiamy najbardziej czyli paczuszkami :)
Po powrocie z urlopu czekały mnie same przyjemności tak jak i kilka z nich przywiozłam dla siebie :)


Dostałam w sumie tylko 3 paczuszki, ale 3 na tyle przyjemne że aż mordka się sama cieszy :)

Pierwsza jaką otrzymałam było masełko marki The Body Shop Honeymania. Małe nieporęczne cudo o prze milutkim zapachu, o kuszącym dodam... już nie umiem się doczekać aż moje ciało je poczuje :)


Kolejną jaką się pochwalę będzie druga a zarazem kolejna niespodzianka do testowania od Sample City. Udało mi się załapać na kolejna akcje do testowania ha ha chyba za dobre sprawowanie. A testować będzie jak zawsze mój mąż to co już mieliśmy. Czyli szampon Oliprox :) Ale zawsze warty na poznanie nowych jego możliwości :)


Ostatnia chyba sprawiła mi największą radość już po samym otworzeniu. Nie wspominając już o wcześniejszym powiadomieniu. Zresztą co będę nawijać same zobaczcie...


Nie zawsze szczęścia uwielbia do mnie zaglądać. Ale jednak od czasu do czasu się udaje :)
I tak własnie się stało w tym przypadku. Wygrałam rozdanie na zaprzyjaźnionym blogu u Patrycji :) Było to rozdanie powiązane z drogeria Sekret Urody z Dębicy. Nie zawsze biorę udział w rozdaniach bo to od szczęścia czasem zależy. Ale widać ze do mnie tym razem się uśmiechnęło. Dzięki Pati :)

A otrzymałam:

Podkład Revlon 
Cienie do powiek Virtual 
Błyszczyk bezbarwny Bell
I w ramach niespodzianki malutkie pilniczki do paznokci :)
Nie wspominając o ładnej kartce w róże od Pati :)

I jak człowiek ma tu nie być zadowolony kiedy od drzwi rzucają się w oczy koperty. I to pełne na dodatek:D
A u Was co nowego było w tym tygodniu bądź miesiącu?

Pozdrawiam
Nusinka


17 komentarzy:

  1. Och to masełko to każdy chwali, pewnie będziesz zadowolona, gratuluję wygranej :)
    Ps. Słodziak z tego chłopaka w poprzednim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki kochana :) Mamusiowa krew :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że wszystko dotarło w całości i że paczuszka się podoba :)

    Pozdrawiam :)*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam to masełko, ale już mi się skończyło :)
    Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie niespodzianki cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki, masełko też mam i rzeczywiście zapach ma wspaniały ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę, u mnie dawno nic nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Ninka otagowałam Cię, szczegóły u mnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jakoś ostatnio cisza z przesyłkami fajnymi - udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, fajne paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję i czekam na recenzje tych cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  13. o ja ! tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń