czwartek, 15 sierpnia 2013

Rozpieszczam się razem z Bangla.pl :D

Witajcie Moi Kochani :)

Być kobietą w moim przekonaniu niesie fakt że to znaczy być osobą szczęśliwą i niesamowicie dopieszczoną :D
Ja własnie od kilku dni się taką czuje, bo mam wszystko to o czym od dawna marzyłam. 


A wczoraj tylko serwis Bangla.pl dopieścił mnie dodatkowo:)
Dostałam mała a zarazem skromną paczuszkę którą jak otworzyłam to przez kilka minut zbierałam szczękę z podłogi :)


Zobaczcie jaka skrywała zawartość :)


Kilka drobiazgów a masa przyjemności :)


Coś do makijażu :

AA Make Up B.B. 
Wibo Primer Base czyli baza sylikonowa pod makijaż
Manhattan BB Cream 9in1


Cienie:

Maybelline Big Eyes by eyestudio nr 03
Astro Eye Artist 550 Sunny Shiny


Maskary i nie tylko:

Maybelline The Falsies Feather -Look Volum Express
Maybelline The Colossal Volum Express Smoky Eyes 
Lumene naturalna nawilzajaca pomadka do ust nr 12



Pozostałości :

Dove hair therapy odzywka w sprayu bez spłukiwania
Soraya Świat Natury regenerujący olejek do twarzy 


Jak się podoba paczuszka? Teraz mi wierzycie ze nie trzeba wiele żeby kobieta była zadowolona :D

-----------------------------------------------
Jeszcze kilka słów o serwisie Bangla.pl
Ja trafiłam na ten serwis całkiem przypadkowo dokładnie rok temu. Poszukiwałam informacji  na jeden temat i wujek google pokierował mnie tam. 
Przede wszystkim jest to serwis skupiający w jednym miejscu recenzje oraz piękne zdjęcia produktów różnorakiego pochodzenia. Możecie tam znaleźć  wiele przydatnych informacji oraz zapoznać się z nowościami które zasilają nasz rynek. Po za tym macie możliwość poznania wielu wspaniałym i życzliwych osób które zawsze pomogą, doradza a w trudnych chwilach wesprą swoja pomocna dłonią. 
A od czasu do czasu macie możliwość przetestowania produktów całkiem za darmo oczywiście w zamian za recenzje i kilka treściwych fotek.

Kocham ten serwis przede wszystkim za atmosferę, za możliwość poznawania nowych osób a głownie za to iż wiele opinii i fotek pozwala mi na zakup nowości albo ocenę produktów. 

Wiec nie ma na co czekać :)
Bangla.pl stoi przed Wami otworem :)
Zapraszam :)



Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

20 komentarzy:

  1. Świetne kosmetyki dostałaś... ja jeszcze zbieram szczękę z podłogi jak wczoraj zobaczyłam moje cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczuszka, miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zawartość przesyłki, bardzo przydatne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj musiałaś być bardzo grzeczna :) Świetna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rety!:) co robisz ze dostajesz takie paki?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anaid tak jak Sylka mowi musisz byc grzeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, gratki, cienie muszą być fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same pyszności, udanego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paczuszka :D życzę miłego testowania :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Bangla jest wyjątkowa :) A paczucha świetna, nie wiem czego zazdrościć najbardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! I ten osławiony olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzję olejku z Soraya.

    OdpowiedzUsuń