środa, 21 sierpnia 2013

Kolejny żel który zachwyca i uwodzi zapachem czyli żel Apart na moim ciele :)

Witajcie :)

Na początek będę się tłumaczyć. Mam nadzieje ze mi wybaczycie moja nieobecność ale odkąd zaczęłam prace zaczynam doceniać kobiety, matki i wszystkie ich siły. Przed praca nie mam czasu a już po pracy w ogóle mi go brak. Ale nadrobię... ale od piątku znowu mnie nie ma bo jadę odpocząć i nie zabieram lapka ze sobą na tydzień. 
Ale we wrześniu będzie kolejna niespodzianka dla Was :)
Wybaczycie? :)



Za to dziś będzie mała recenzja :)

Apart Natural preBIOtic żel pod prysznic-oliwka i buriti

Kilka słów od producenta :

Hipoalergiczny żel pod prysznic Apart zawiera naturalne prebiotyki, które odbudywują i wzmacniają korzystną dla człowieka florę bakteryjną. Wspomaga ona ochronę skóry przed chorobotwórczymi mikroorganizmami, podrażnieniami, starzeniem oraz utratą wilgoci. Oliwka natłuszcza i zapobiega nadmiernej utracie wody, zmiękcza i uelastycznia naskórek. Wygładza oraz wzmacnia lipidowe bariery ochronne naskórka. Tworzy na skórze delikatny film chroniący ją przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Buriti chroni przed wolnymi rodnikami odpowiedzialnymi za przedwczesne starzenie się komórek, natłuszcza, odżywia, wygładza i uelastycznia skórę. Jest bogatym źródłem karotenoidów (prowitaminy A), tokoferoli (witaminy E) i niezbędnych dla skóry kwasów tłuszczowych. Mleczko owsiane nawilża i odżywia skórę. Pochodna masła Murumuru chroni warstwę hydrolipidową naskórka.

Pojemność: 400 ml

Kilka słów ode mnie :)

Żel pod prysznic Apart znajduje się w plastikowej przezroczystej butelce o pojemności 400 ml. Opakowanie skromne, niczym nie wyróżniające się. 
Szczerze to można powiedzieć ze żel prędzej przypomina mleczko pod prysznic. Jest własnie takiej konsystencji kremowej , geste nie uciekające samo z opakowania. Kolorku jest białego. Typowe mleczko do ciała.  Zapach wyróżnia się oliwkowo, cudnie :) Nie jest mdły a wręcz ponaglającym jego wąchanie. Ba prawdę mówiąc od tego zapachu można się uzależnić. 


Skład :



Opinia:

Już któryś raz z kolei połasiłam się na ten żel. A to wszystko dlatego ze kusi mnie przede wszystkim jego zapach. Jest cudowny, taki oliwkowy. A ja kocham pachnieć oliwkowo :)
Kolejna rzeczą jaka w nim cenie to to iż jest bardzo gesty a zarazem wydajny. Już nie wiele go potrzeba żeby idealnie namydlić nim skore po czym ja umyć. Pieni się świetnie tak jak i świetnie pachnie. 
Jest wręcz niezastąpiony pod względem nawilżania. Posiada sam w sobie oliwkę która po części nie tylko dobrze pachnie, myje ciało ale i również nawilża.


Skora po nim jest gładka, miła w dotyku. Nie uczulona nie swędząca. Pięknie pachnąca. 
Ja jako alergik mam fiola na punkcie produktów które uczulać mnie mogą. Ale ten spisał się w sam raz. Nic mi się po nim nie działo a skora była odświeżona na długi długi czas.

Minus znalazłam jeden. A głownie będzie to opakowanie. Lubie często zmieniać zele i sobie dogadzać. A ten ma wielkie 400 ml opakowanie. To moim zdaniem bardzo dużo. Po pewnym czasie nastaje taki moment ze mam bieda zużyć go do końca. Aj ... i potem stoi i stoi ha ha :)
Również przyczepie się do zamknięcia. Lekko jest koślawe co moim zdaniem złe wpływa przy kończącym się produkcie. Ciężko ułożyć go na przysłowiowej główce. Wtedy butla stoi strasznie krzywo. 


Ale to moim zdaniem najmniej ważne. Najważniejsze jest to ze żel się sprawdza i faktycznie jest dobry. I nie trzeba wydawać za niego nie wiem jakich wielkich pieniążków.
Dostępny jest w wielu wariantach zapachowych :)

Miałyście go może? Jak się sprawdził?
Pozdrawiam

Nusinka 

14 komentarzy:

  1. Recenzja jest więc wybaczymy :D

    Nie no, Miłego odpoczynku, Zrelaksuj się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej marce ale nigdy nic jeszcze nie miałam.
    Ja osobiście niie przepadam za kosmetykami oliwkowymi.
    No ja tez juz kochana szukam pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. często wracam do tych żeli:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie miałam produktu od apartu

    OdpowiedzUsuń
  5. już myślałam , że Ci co mają biżuterię produkują również kosmetyki ;p nigdy nie miałam tych żeli ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym była zadowolona z wielkości produktu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. musi fajnie nawilżać i pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię Apart , polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A wczoraj trzymałam go w łapce i w końcu odstawiłam. Teraz żałuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię żele Apart :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście nie miałam jeszcze tego produktu. Uwielbiam próbować nowych żeli, także być może się na ten skusze. Na pewno wybiorę inny wariant zapachowy, bo ja w odróżnieniu od Ciebie, nie lubię oliwki. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się też generalnie nie podoba opakowanie al ze względu na szatę graficzną, aczkolwiek jak wiem to nie jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię kosmetyki Apart, jeszcze chyba żaden mnie nie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuszący produkt ,aż chce się go wypróbować ,na razie nie znam go .

    OdpowiedzUsuń