piątek, 16 sierpnia 2013

Uwodzicielską kobietą być...

Witajcie :)

Każda z nas kobiet kocha wiele rzeczy. Kocha swojego mężczyznę, kocha swoje dzieci. A najbardziej kocha pięknie wyglądać  a najbardziej cudownie pachnieć. 

Dlatego ja dziś namowie Was na pewne cudo dzięki któremu czyje się wyśmienicie, wyjątkowo, kobieco!


New Brand French Cancan - woda perfumowana

Kilka słów od producenta :

Bardzo zmysłowy i bardzo prowokujący - dla kobiet zdecydowanych, pewnych siebie
Zapach lekki, ciepły, kobiecy i uwodzicielski. Pełen sprzeczności, złożony niczym dusza kobiety, która jest zmienna i nieprzewidywalna.
Jest to świeża , romantyczna i bardzo kobieca kompozycja. Wprawi Ciebie w dobry nastrój każdego dnia.
French Cancan odzwierciedla ekskluzywny świat mody i kreatorów. Kobieta French Cancan jest nowoczesna i śledzi wszystkie nowe tredndy w modzie. Ma swój unikalny i pełen elegancji styl. Jest zmysłowa, oryginalna i uwodzicielska

Piramida zapachu:
• Nuta głowy: malinowy nektar 
• Nuta podstawowa: ambra, wetiwera 
• Nuta serca: agnolia, czarny pieprz 

Kilka słów ode mnie :

Na temat opakowania perfumy nie będę się zbytnio rozpisywać ponieważ do przetestowania od WIT Dystrybutor Kosmetyków otrzymałam próbkę. Ale sama próbka tez niczego sobie. Malutki szklany stożek zakończony pięknym kwiatuszkiem słonecznikiem dla mnie przypominający idealne słoneczko. 

Natomiast po obejrzeniu fotek w internecie zauważyłam ze poprawne opakowanie perfumu przypomina kształty kobiece od biustu do samego dołu  Podoba mi się ten motyw ponieważ idealnie ukazuje nam połączenie flakonu z nazwa perfumu czyli French Cancan :)


( źródło internet)

Już samo opakowanie daje nam do zrozumienia ze perfum sam w sobie będzie zawierać coś seksownego. I wcale nie ma tu pomyłki. 


Zaś jeśli chodzi o New Brand French Cancan jest to woda perfumowana o pojemności 100 ml. Na pierwszy raz kilka psiknięć niesie ze sobą słodki pełen seksapilu zapach, strasznie przypominający tony kwiatowe ale jako takowego w nim nie znajdujemy. Zapach jest lekki, słodki  a zarazem kobiecy i oczywiście uwodzicielski. 
Nie jest duszący, nie czuć w nim aż takiego dużego stopnia alkoholu wręcz jest idealny. 
Utrzymujący się długo na skórze. Nie uczulający. 


Pierwszy raz takie wielkie zetkniecie z nim miałam w dniu kiedy to pierwszy raz wyszłam do nowej pracy. Spotkany na klatce kolega nie mógł się oprzeć jego zapachowi. Usłyszałam od niego ze cudnie pachnę.  Ba wiedziałam ale nie myślałam ze to będzie tak działać na facetów  Potem już słyszałam to nagminnie. Cudnie, pięknie, kobieco i słodko... przewijało się cały czas.

Ja również tak uważam ze kobieta słodka jest ale dodatkowa słodycz wcale nie zaszkodzi. Zapach to jest coś co mężczyzna wyczuwa a im bardziej odważny tym my czujemy się pewniej. A oni szaleją :D 


Nie rozstaje się z nim wcale. Aktualnie próbka mi się kończy wiec poszukuje już oryginalnego produktu. Nie jest drogi bo kosztuje ok 22 złote, ale wiem ze im słodziej kobieta pachnie tym słodsza jest na żywo :)

Chodź ja sama jestem zona i matka w jednym czasami lubię się poczuć kobietą która potrafi uwodzić zapachem nie tylko swojego mężczyznę  Im bardziej pięknie pachnę tym bardziej czuje się doceniona, kobieca i uwodzicielska.

Wiec dziewczyny do dzielą. Warto mieć, warto wypróbować warto się poczuć na nowo seksowną kobietą!


Kosmetyk do testów otrzymałam dzięki współpracy z 


Nie miało to jednak wpływu na moja opinię. 

15 komentarzy:

  1. Również dzisiaj zamieściłam recenzje tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czy niebylby za slodki dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam o tej słodkości i mordka mi się śmieje.
    Mam nadzieję, że kolega spotkany na klatce, który nie mógł się oprzeć temu zapachowi jednak jakoś się oparł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam słodkie zapachy, więc zapewne i ten by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ kusisz tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ahhh cudna buteleczka.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam słodziaki. Ciekawe czy ten zapach by mi odpowiadał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buteleczka wygląda bardzo oryginalnie! Podoba mi się taki pomysł.
    Natomiast zachęcasz tym jak działa ten zapach na inne osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pełnowymiarowe opakowanie wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękne opakowanie! o mamo! No i sama uwielbiam słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No ten flakonik jest obłedny, tak samo jak i cena ;) Niestety nie lubię słodkich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oryginalne opakowanie ciekawie się prezentuje, z pewnością przyciąga uwagę, nietypowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda ze przesłali Ci tylko próbke bo perfum nei drogi i nic by nie stracili wysylajac pełnowymiarowy produkt....

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena przystępna, słodkie, lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cancanowa buteleczka rzeczywiście fajna:)

    OdpowiedzUsuń