sobota, 24 sierpnia 2013

Czas się pożegnać....

I wreszcie i u mnie nadszedł ten czas ze zawieszam blogowanie na kilka dni :(

Ale to wszystko z takiego powodu ze muszę odpocząć, naładować baterie i wyjeżdżamy z rodzinka na mały odpoczynek w góry. 
Nie będzie mnie dosłownie tydzień wiec nie zabieram ze sobą nic...

Po powrocie czeka mnie masa obowiązków i kolejny rozdział w życiu. 

Wiec pozdrawiam Was serdecznie i uciekam odpoczywać. Mam nadzieje ze o mnie nie zapomnicie :)

Pozdrawiam Nusinka :*


15 komentarzy:

  1. Udanego wypoczynku, pełnego naładowania baterii i szybkiego powrotu do Nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego wypoczynku, w jakie góry wyjeżdżacie?

    OdpowiedzUsuń
  3. No to wypocznij, naładuj baterie i wracaj do nas z ciekawymi pomysłami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. udanego wypoczynku, zbieraj siły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpoczynek jest bardzo ważny - udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już po tytule myślałam, że na dluzej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego wypoczywania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpoczywaj :) , koniecznie daj znać jak było :)

    OdpowiedzUsuń