piątek, 9 sierpnia 2013

Ekspresowo walczymy z cellulitem czyli serum Tołpa w akcji :)

Witajcie :)

Przeszło 2 miesiące temu dostałam możliwość wypróbowania na własnej skórze serum Tołpa czyli ekspresowe serum antycellulitowe 14 dni :)



Od razu wzięłam się za jego stosowanie i na kilka slów o nim wreszcie nadszedł czas :)

Kilka słów od producenta :

Tołpa body cellulite. Ekspresowe serum antycellulitowe 14 dni, z efektem ultradźwięków i komórkami macierzystymi. Cellulit zaawansowany.
Ten dermokosmetyk jest skoncentrowany. Redukuje cellulit i wysmukla ciało po 14 dniach stosowania. Działa na komórki tłuszczowe jak ultradźwięki, stymulując rozkład tłuszczu, zmniejsza objętość i grubość tkanki tłuszczowej o ok. 17%. Eliminuje nadmierne centymetry do - 1,5 cm w udzie i do - 2 cm w biodrach. Usprawnia mikrokrążenie, wspomaga usuwanie toksyn i nadmiaru płynów. Silnie nawilża, uelastycznia i ujędrnia skórę. Zaraz po zastosowaniu wygładza, napina i rozświetla skórę zmniejszając widoczność nierówności.

SKŁADNIKI:
borowina tołpa, działający jak ultradźwięki kompleks ekstraktów z żółtego maku, mikroalg i kofeiny z kawowca, przyspieszające metabolizm tłuszczu komórki macierzyste z japońskiej pietruszki, drenujący kompleks nawłoci pospolitej, cytryny i ruszczyku kolczastego,
naturalny kolor
roślinne składniki aktywne
fizjologiczne pH
konserwanty
opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi

0% alergenów, sztucznych barwników, oleju parafinowego

Opakowanie :

Plastikowa,przezroczysta butelka o pojemności 250 ml. Butelka zawiera pompkę dzięki której w szybki i nie brudzący sposób można wydobyć tyle ile się chce kosmetyku. 


Konsystencja i zapach:

Konsystencja serum jest bardzo lejąca ale nie spływa ona ze skory. Po wydobyciu kosmetyku z opakowania serum ma kolor bezowy pod światło z mieniącymi się drobinkami. Podczas wsmarowywania go w skore możną zauwazyc ze zmienia swoja barwę na fioletowa. 

Przejdźmy jeszcze do zapachu. On chyba najbardziej z całego serum utkwił mi w głowie. Jest delikatny tak jakby perfumowany. Zapach typowo kobiecy i utrzymujący się bardzo długo na skórze. 




Składniki :

Kilka słów ode mnie :

Serum w ruch szlo u mnie dziennie. Pierwsze efekty stały się widoczne gołym okiem już po tygodniowym stosowaniu. Przede wszystkim zdało się zauwazyc iż skora która była pokryta pomarańczowa skórka nagle stalą się bardziej jędrna i elastyczna. Oczywiście wszystko to można zawdzięcza przede wszystkim wielkiej systematyczności oraz zdrowej diecie. Ale i przede wszystkim temu ze kierowałam się przede wszystkim tym co zalecał producent oraz nie tylko.

Głowna role graja tu tez przede wszystkim składniki jakie zawiera serum i wmasowywanie go 2 razy dziennie obowiązkowo. 


Co jeszcze można powiedzieć o kosmetyku? Hm.. zapomniałam Wam dodać ze kosmetyk chodź jest lejący dobrze się go wsmarowuje w skore. Może na początku zostawia za sobą lekką klejąca powłokę ale z czasem wpija się bez żadnego problemu. Później skora staje się po nim bardziej rozświetlona, gładsza oraz intensywnie nawilżona. Po za tym kosmetyk nie uczula bo jest hypoalergiczny. 

Efekt po 6 tygodniowej kuracji okazał się zniewalający ponieważ z udach zniknęło mi 2,5 centymetra. Po za tym miejsca pokryte pomarańczowa skórka stały się mniej widoczne. Skóra w dotyku lepsza, gładsza rozjaśniona. To było faktyczne zaskoczenie. Nie przypuszczałam ze kosmetyk z połączona dietą możne dać takie efekty. A jednak warto jest wydać każda złotówkę na kuracje warta mega rezultatów. 


Dla zainteresowanych kosmetyki Tołpa można znaleźć na stronie sklepu oraz w Rossmanie. Cena za ten kosmetyk powala bo kosztuje ok 68 złotych ale warto go mieć. Jest wydajny i efektowny. 

A Wy jakie macie zdanie na temat kosmetyków do cellulitu? Tez uważacie ze połączenie kosmetyku + diety dać może efekty zniewalające?
A może któraś z Was użyła i pochwali się efektami?



Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.



Nie miało to wpływu na moją opinie. 

12 komentarzy:

  1. Och, gdyby był tańszy to bym po niego biegła! A tak, nie wiem czy bez diety coś by dał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, ale troche za drogi jak dla mnie : Cellulit ponoc zwalcza picie duzej ilosci wody mineralnej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie również się sprawdził, jestem nim zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię Tołpe jednak tego kosmetyku nie znam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dieta + odpowiedni kosmetyk oczywiście dają efekty, a w połączeniu z ćwiczeniami to już efekt WOW :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem ile wpływu miała dieta a ile kosmetyk, ale 2,5 cm to niesamowity wynik więc chyba rzeczywiście to po prostu połaczenie musiało tu zadziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czaję się na niego, ale cena odstrasza. Trzeba poczekać na jakąś promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Panna Anna poszukaj sobie na ceneo idzie znalesc o wiele taniej. Ja cene podalam z ich stronki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt :D ja na cellulit stosuję żel z Dermedic :) Przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń