sobota, 3 sierpnia 2013

Z innej beczki... :)

Hej Kochane :)

A dziś będzie taki luźniejszy pościk ponieważ dziś wybieramy się na imprezkę rodzinna. Moi rodzice maja piękna okrągłą rocznice ślubu. Która a  40-stą :)
Piękna cyferka. Mam nadzieje ze i ja tyle doczekam ha ha :D


Wiec korzystam z okazji a ze mama czyta mojego bloga( jest moją fanką)Chcę Wam życzyć wszystkiego dobrego i przede wszystkim tej wspanialej miłości która macie do tej pory. W biedzie i chorobie żebyście zawsze byli razem do końca , na zawsze :*

A tak z innej beczki muszę Wam pokazać bukiet z krepiny jaki wykonał mój przyjaciel Gofer własnie na ta okazje. Uwielbiam jego talent który wziął się od tak po prostu dla zabicia czasu. Ale tworzy takie cuda ze nie jedna z nas pewnie by chciała mieć. Ja oczywiście również :) Tylko u mnie brak tej cierpliwości. Powiem Wam jeszcze ze faktycznie jego żonka ma szczęście mając taki talent przy swoim boku.

Dobra koniec paplania pokazuje bukiecik :)





Jak się Wam podoba bukiecik? Jak dla mnie wyśmienity, cudowny i nie tylko :)

Życzę Wam miłego dnia a ja uciekam się bawić :)

10 komentarzy:

  1. Śliczny bukiecik :)

    Wszystkiego najlepszego dla Rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma chłopak talent :) Dla rodziców wszystkiego najlepszego i jak najwięcej wspólnie spędzonych razem lat w szczęściu i zdrowiu :) Ty też z mężusiem tyle wytrzymasz, mam nadzieję ;) Kochacie się, a miłość jest najważniejsza :) Dla Was też zdrówka. Miłość i zdrowie, to dwie najpiękniejsze rzeczy w życiu, których nie kupimy za żadne pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny bukiecik, chociaz szybko nie zwiędnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za cudowna rocznica, wspaniale mieć taki wzór w domu który daje nadzieję, że jednak można.
    Bukiecik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny bukiecik :) ma talent :)

    OdpowiedzUsuń