środa, 15 maja 2013

Paczuszki w tym wygrane plus nowa współpraca czyli o tym jak kobiecie sprawić przyjemność :)

Witajcie dziewczynki :)

Cudowna pogodę mamy dziś za oknem. Wiec szybciutko klikam posta puki moja mała żaba śpi. 

Dziś po krotce będzie paczuszkowo. Może nie ma ich za wiele ale z ostatnich tygodni kilka rzeczy idealnie poprawiającej kobiecie humor :)

Pierwsza paczka a możne prędzej koperta dotarła jakiś czas temu. W niej odebrałam podkład Maybelline Affinitone HD. Była to wygrana w facebookowym konkursie. Podkład własnie testuje wiec za jakiś czas pewnie pojawi się opinia. I pewnie będzie zaskakująca :)


Kolejna paczka również wygrana dotarła wczoraj. Czekałam na nią z niecierpliwością  Jest nią oczywiście najnowsza maska intensywnie regenerująca  do włosów L`biotica Biovax. Od dawna marzyłam by ja mieć i udało mi się ja również wygrać w konkursie " Czapki z głów" dzięki fotce mojego małego rozrabiaki oczywiście w czapce . Otwierając paczuszkę była prze szczęśliwa i mam nadzieje ze się spisze w końcu to pierwszy produkt firmy Biovax jaki mam :)



A teraz przejdę do sedna. Niedawno na facebooku była akcja firmy WIT dystrybutor kosmetyków  poszukującej testerek do współpracy i testowania swoich produktów. 


Kilka słów o firmie WIT dystrybutor kosmetykow:


WIT” to firma rodzinna, o ugruntowanej renomie. Przedsiębiorstwo nasze powstało jako jedno z pierwszych
w Polsce w branży kosmetycznej. Na początku działalności dystrybuowaliśmy towary polskich producentów,
dla których w większości byliśmy pierwszym prywatnym partnerem handlowym. Kolejne kroki na drodze rozwoju firmy to podjęcie współpracy z takimi dostawcami jak: P&G, Loreal, Schwarzkopf, Henkel, Beiersdorf, Sara Lee, Coty, SC Johnson, GlaxoSmithKline.
Stały wzrost kosztów, ekspansja zachodnich sieci, oraz poszukiwanie nowych dróg rozwoju dla siebie i swoich klientów spowodowały, że kilka lat temu nastąpił zdecydowany zwrot w naszej polityce marketingowej.
Zajęliśmy się współpracą z kilkoma, bardzo prężnie działającymi dystrybutorami i producentami kosmetyków na terenie zachodniej Europy. W efekcie, dziś w naszej ofercie znajdują się kosmetyki znanych marek, ale też produkty mniej znane, których dystrybucji podejmujemy się bez dużego wsparcia marketingowego. Dziś wiemy, że wybraliśmy dobrze, efekty naszych decyzji są widoczne w postaci stale rosnących zysków i zadowolenia naszych partnerów handlowych.
Dziś „WIT” to importer i dystrybutor, dostawca kosmetyków do ponad 2 tys. sklepów na terenie województw: mazowieckiego, łódzkiego i świętokrzyskiego.
Pozostały obszar kraju obsługujemy przez naszych partnerów – wiodące hurtownie kosmetyczne. Jako dystrybutor współpracujemy głównie z polskimi firmami.
Za kontakty z detalem i reprezentowanie kilkunastu marek odpowiadają przedstawiciele handlowi, nad którymi sprawuje nadzór dyrektor handlowy.
Równorzędne stanowisko do dyrektora handlowego zajmuje szef dystrybucji, który odpowiada za sprzedaż importowanych przez nas produktów mass marketowych.




Postanowiłam spróbować przecież co mi szkodzi. Albo się uda albo i nie. Ba i się udało. 
Założyłam z firma współprace polegającą na przetestowaniu pewnego perfumiku który był tajemnica do czasu dostarczenia przesyłki. 

Jak dziś otworzyłam paczuszkę mało nie popłakałam się ze szczęścia  Dostałam perfumik Extasia Goldy New Brand. Opakowanie cudowne a zapach sama słodycz  Do paczuszki dorzucony miałam dodatek w postaci długopisu oczywiście którego nie sfotografowałam ale gapa jestem. Ale i również znalazł się w niej czarny elinier W7 oraz kilka ważnych ulotek dotyczących produktu jak i innych produktów którymi zajmuje się firma WIT



Testowanie perfumiku będzie dla mnie sama słodyczą i przyjemnością. Mam nadzieje ze współpraca również 

I co sadzicie kochane o paczuszkach? Pewnie ze fajne nie? hm... i jak tu kobieta ma być nie zadowolona trzymając same cuda w swoich dłoniach :) Mała rzecz a cieszy niezmiernie :)

Miłego słonecznego dnia :)

16 komentarzy:

  1. Fajne paczuszki. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohoho, zebrało się tego trochę. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, nie znam tej firmy wit :)
    Życzę miłej współpracy no i owocnej.

    OdpowiedzUsuń
  5. w7 ma pare fajnych kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tylu wygranych i cudnych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo rzeczywiście inne perfumki :))
    Ale pewnie o to chodziło firmie. Ważne, że udało nam się :))
    No i GRATKI z wygranych w konkursach :*

    I również życzę udanych i przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne paczki, jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. milego testowania
    mam ochote na ten podklad
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam maskę Biovax, ale taką niebieska i była fajna :)
    Fajna współpraca, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje współpracy ;) Lubię maski Biovax ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna zawartość paczuszek. Maseczkę biovaxa uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię "Wit" :), miłego testowania i czekamy na recenje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. testujemy ten sam zapach ;)

    OdpowiedzUsuń