wtorek, 9 kwietnia 2013

Moje małe szczęście do bubli...

Wy tez tak macie ze od czasu do czasu uda Was się trafić na jakiś bubel a tym bardziej całkiem przypadkiem? Hm... no własnie...

Ja jakiś czas temu zakupiłam sobie szampon z Joanny Natura z makiem i bawełna do włosów farbowanych. Bardzo lubię markę Joanna bo produkty ma dość fajne, dobre a czasem nie drogie. Ale co myślę o szamponie poczytajcie.

Co o szamponie mówi producent:


Szampon Naturia z makiem i bawełną został opracowany specjalnie z myślą o pielęgnacji włosów farbowanych. Nowa receptura wzbogacona o naturalne ekstrakty roślinne zapewnia włosom i skórze zdrowy i piękny wygląd. 
Mak - posiada właściwości nawilżające i korzystnie wpływa na połysk włosów 
Bawełna - bogata w proteiny, działa na włosy kondycjonująco 
Włosy mają zdrowy i piękny wygląd, ich blask staje się bardziej wyrazisty, są miękkie i przyjemne w dotyku. 
Szampon dostępny jest również w saszetkach 10 ml. 

Cena ok 4 zł. 


Skład :

 Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Soyamide DEA, Cocamidopropylamine Oxide, Sodium Laureth-4 Carboxylate, Glycereth-7, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Polyquaternium-7, Papaver Rhoeas, Gossypium Herbaceum, Glycerin, Propylene Glycol, Citric Acid, Disodium EDTA, Sodium Chloride, Parfum, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI:16255, CI:45100, CI:60730. 


Opakowanie :

Szampon Joanna Naturia ma przezroczyste plastikowe opakowanie o dość przemiłym designu. Dzięki jego przezroczystości widzimy kolor szamponu. W tym przypadku intensywna czerwień  Zamykane jest na klik wiec spokojnie może stać na główce a  z niego nic nie ucieknie.
Znajduje się w nim 200 ml szamponu. 



Zapach i konsystencja:

Hm... szampon pod względem zapachu jest moim zdaniem rewelacyjny. Zapach jest bardzo miły delikatny. Intensywnie wyczuwalny jest na umytych włoskach i pachnie jak drogie perfumy. 

Konsystencja szamponu jest bardzo gęsta wiec ciężko troszkę jest go wydobyć z opakowania. Ale niestety przy tym szamponie konsystencja w parze nie idzie z jakością szamponu. 


Moja opinia :

Jak już wcześniej wspominałam marka Joanna to bardzo dobre i nie drogie kosmetyki. Lubie kupować te produkty bo bardzo mało kiedy się zawiodę. W tym przypadku szampon dla mnie okazał się bublem. Trudno. 

Niby szampon jest bardzo gesty ale moim zdaniem za mało bo trzeba dać go troszkę sporo żeby w ogóle umyć włosy. W ogóle a to w ogóle się nie pieni. Ma się przy nim wrażenie jakby sama woda włosy myte byle. Potem z samym spłukiwaniem tez jest problem bo nie dość ze nie ma niby go na włosach to do tego się jeszcze nic nie spłukuje. 

Oczywiście po umyciu włosów tym oto cudem, powiem szczerze ze mało po ścianie nie chodziłam  Na głowie miałam same kołtuny których nawet dobra odzywka zwalczyć nie umiała  A jak już oczywiście się z nimi uporałam to dobra garść mojej blond czupryny zostawała mi w rekach. Jakaś masakra.

A efekty po wyschnięciu oj... to dopiero porażka  Szampon jak każdy ma przecież za zadanie myc włosy a nie pozostawiać je w takim samym stanie jak przez umyciem. U mnie własnie tak to wyglądało  Po wyschnięciu zastałam tak samo tłuste włosy jak wcześniej. I w ogóle takie w dotyku jak druty.

Mało mnie to zmotywowało dla dalszego użycia wiec resztę pocisnęłam go teściowej  A u niej zaś się sprawdził chodź ona  dostała po nim mega łupieżu. 

Jeśli chodzi o moje zdanie to chyba na jakiś czas wyleczyłam się z marki Joanna do włosów  Uważałam ja za dobra a mnie po prostu przeraziła  A szkoda. Prędko do niej nie wrócę  A Wam odradzę ten szamponik. Lepiej wydać troszkę więcej niż mieć włosy jak druty kolejny raz nadające się do mycia. 

Która z Was miała okazje go wypróbować? 


24 komentarze:

  1. raz tylko spotkalam sie z opinia na temat tego szamponu,ale byla pozytywna
    ja go nie mialam
    u mnie dzis post o tym jak to sie stalo ze lakier przetrwal tydzien na paznokciach+dzienny makijaz,zapraszam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, to rzeczywiście bublowaty :/ Nie cierpię szamponów, które plączą włosy, to moja najgorsza zmora!

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuuuuuuuuu szkoda, że trafiłaś na taki beznadziejny szampon

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie był świetny i bardzo dobrze się pienił, a mam gęste i długie włosy

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuu...nie za fajnie. To teraz będę miała stracha przed użyciem szamponu z bursztynem od Joanny, który nie tak dawno kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z bursztynem wlasnie jest fajny. Mi sluzyl niesamowicie. Ten mi sie jakis okropiczny trafil.

      Usuń
  6. Jak dla mnie tragedia, też się nadziałam. Mam dużo ale za to bardzo cienkich włosów, dodatkowo je intensywnie rozjaśniam. I niestety ale strasznie się plączą, a po tym szamponie tragedia, zupełnie jak i u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakos inne lepsze z Joanny sa. Teraz zastanawiam sie nad biedronkowymi szamponami. Moze beda lepsze

      Usuń
  7. Dobrze wiedziec,ja mialam z szampon z bawelna i rowniez wypadl srednio

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego szamponu,z Joanny to jedynie miałam produkty do pielęgnacji ciała .

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go nigdy, moja fryzjerka odradziła mi wszelkie produkty do włosów z firmy Joanna. Również farby. A ja jej wierzę :)
    No i po Twoim wpisie, tym bardziej się nie skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kiedys tez miałam z tej serii i przyznam bubel :(

    OdpowiedzUsuń
  11. plątanie, włosy bardziej tłuste, eee to nie dla mnie będę się wystrzegała, choć fakt zapach pewnie by mnie skusił

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam i już wiem że się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. KOCHAM ZAPACH!
    ZAPRASZAM:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam go, szkoda ze się nie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja raz kupiłam szampon Joanny i więcej nie zamierzam - strasznie splątał mi włosy. Joanna ma bardzo fajne kosmetyki ale nie szampony, przynajmniej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja juz tez do nich nie wroce predko. Srodki do pielegnacji ciala sa boskie ale nie te szampony

      Usuń
  16. Ja nie miałam jeszcze przyjemności używać go. Zapraszam Cię na moje rozdanie, może znajdziesz coś dla siebie: http://test-by-destiny.blogspot.com/2013/03/witam-dziekuje-ze-tak-duza-liczba-osob.html Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy mnie nie kusiły te szampony, joanna ma świetne zapachy, peelingi czy żele jak najbardziej, ale szampony jakoś nie... i dobrze

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego nie znam, ale używam Rzepy, miałam miód i mleko i podobały mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Straszne są te szampony. Ja nie mogę po nich rozczesać włosów. No i widzę że też u Ciebie się nie sprawdził. Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No niestety buble się też trafiają :(

    OdpowiedzUsuń