czwartek, 4 kwietnia 2013

Atopówce mówimy do widzenia czyli Cutis Help Mimi w naszym posiadaniu

Od jakiegoś czasu zmagamy się z atopowym zapaleniem skory u naszego maluszka. Drogę niestety nie mamy usłanej rożnami ale wciąż pod gore. Z pomocą przyszła nam tak zwana kaczuszka jak o moje dziecko mówi.

Jakiś czas temu dostałam do przetestowania aktywne emolienty Cutis Help Mimi. A w nich emulsja do mycia włosów  i ciała dziecka. Tak nam się spodobało że zakupiliśmy całościowy preparat. A efektami podzielę się teraz z Wami. 


Co producent mówi o swoim  preparacie? 



Delikatnie i skutecznie usuwa zanieczyszczenia.
Nawilża i odżywia skórę i włosy.
Działa kojąco, zmniejszając napięcia skóry i podrażnienia.
Działa antybakteryjnie.
Nie narusza naturalnego płaszcza hydro-lipidowego.


Codzienna pielęgnacja oczyszczająca delikatnej, wrażliwej i nadwrażliwej skóry i włosów noworodków, niemowląt i starszych dzieci.
Pielęgnacja oczyszczająca, wspomagająca schematy profilaktyczno- terapeutyczne takich dolegliwości jak: . atopowe zapalenie skóry (AZS) kontaktowe zapalenie skóry . odsłoneczne zapalenie skóry, pokrzywka i innego rodzaju objawy alergii skórnej.
Pielęgnacja oczyszczająca skóry suchej lub narażonej na czynniki zakłócające funkcjonowanie płaszcza hydro-lipidowego (chlorowana woda, UV).

Zaleca się stosować do codziennego mycia i/lub kąpieli. Niewielką ilość preparatu należy rozprowadzić na skórę i/lub włosy. Można stosować bezpośrednio na skórę, na myjkę lub do wody w zależności od potrzeb, upodobań lub wskazań specjalisty.


Moja opinia :

Opakowanie emolientu znajduje się w plastikowym białym opakowaniu z domieszka kolorku zielonego. Na opakowaniu znajduje się milutka żółta kaczuszka która przykuwa od razu oko dziecka. Mój mały tak strasznie się nią zainteresował ze dzięki niej przy atopówce znowu polubił kapanie. W preparacie podoba mi się to iż zamykane jest na klik a z opakowania nic się nie wydostaje. Spokojnie może leżeć na główce w wszystko zostaje w środku.


Skład :

Substancja biologicznie czynna:

CANNABIS SATIVA OIL - farmakopealny olej konopny.

Pozostałe składniki aktywne i podłoża: wit. E (octan tokoferolu), wyciąg z aloesu, gliceryna.



Emolient ma bardzo gęstą żelowa konsystencje która jest przezroczysta. Nie trzeba dać go wcale wiele żeby spokojnie umyć cale ciałko a zarazem włosy  Plusem w myciu włosów jest to iż później można je szybciutko rozczesać a w dotyku są mięciutkie i delikatne. 


Jeśli chodzi o mycie ze spokojnym serduszkiem mogę powiedzieć ze nie tylko dziecko go pokochało ale także ja. Dla mnie okazał się strasznie zbawienny przy wysypce pochodzenia chemicznego. 
Bardzo dobrze myje skore, powoduje ze znika z niej brud a swędzenie skory czy wsypka zanika bez problemu. 

Jakie zauważyłam efekty u mojego syna?

Z atopowym zapaleniem skory zmagamy się od grudnia zeszłego roku. Z początku było w porządku potem przerodziło nam się to w coś gorszego. Leczenie u alergologa pomagało a do tego dołożyliśmy jeszcze Cutis Help Mimi. Dzienne mycie maluszka w emoliencie zaczęło pozytywnie wpływać na jego podrażniona skore. Z każdym dniem stosowania zauważałam ze skora jest bardziej nawilżona a podrażnienie i wysypka znika bez śladu ze skory dziecka. Każdodniowe stosowanie powodowało ze skora stawała się gładsza a nowe wysypki nie pojawiały się już na skórze bo nie była już tak przesuszona. 

Ogólnie patrząc preparaty marki Cutis Help Mimi można dostać tylko w aptekach. Cena za opakowanie takiego preparatu do mycia włosów i ciała kosztuje ok 40 złotych  Każdy powiedziałby  że to drogo ale ja twierdze i pewnie niejedna osoba testująca się ze mną zgodzi ze warto wydać te pieniążki  Ja jako matka dziecka z AZS wiem ze preparat sobie radzi i daje dziecku wielkie ukojenie. Jego skora staje się delikatna, nawilżona i wreszcie przestaje swędzieć z czym nie raz się zmagaliśmy. Bo wiecie ze zdrowie dziecka jest warte każdych pieniędzy :)

A emulsja zostanie z nami na bardzo bardzo długo :)



12 komentarzy:

  1. Widać, że świetny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie znam na produktach dla dzieci, sama stosuje tylko oliwkę i od czasu do czasu dziecięcy szampon :P Z atopowym zapaleniem skóry też nie miałam do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Majka zaraz po urodzeniu miała strasznie wysuszona skorę i kapałam ją w Emolium czy coś takiego. Bardzo fajny produkt. Tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No my mieliśmy tylko próbki

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą emulsją zachwyciłam się ,włoski są bardzo fajne po jego użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię całą serię, szczególnie krem egzema i balsam do ciałka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe szczęście, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My ich od listopada używamy, polecam jeszcze balsam. Są super i na głowę biją inne emolienty

    OdpowiedzUsuń
  10. My zamiast emolientów stosowaliśmy Oliwę z oliwek, daje naprawdę niesamowite efekty. Poleciła nam to jedna z położnych które poznałam :)

    OdpowiedzUsuń