sobota, 12 lipca 2014

Wspomnienie pisane nutką :)

Tak zacznijmy po kolei...

Powiedzcie mi czy Wy również tak macie że słyszycie gdzieś  w radiu bądź necie piosenkę wracają Wam jakieś fajne zabawne wspomnienia z danej chwili? 

Ja własnie tak mam... Dla mnie życie bez muzyki byłoby niczym. Mi coś koło ucha musi brzęczeć i to tak do porządku. I dlatego potem wspomnienia z nuty serca biciem :)


Tej nutki chyba nikomu przedstawia nie muszę. Znają ja chyba wszyscy. 
Heh... najlepsze chwile szczeniackie można powiedzieć przy tej nutce wracają. A jak sobie pomyśle że już tych czasów nie ma to aż mi się płakać chce...


18-nastka przyjaciółki która fakt na długo w pamięci zostanie ach... to się działo :P
10 lat wstecz, impra na całego, koledzy zjarani biorą się do pasowania tyłka. Łamią koleżance rękę w 3 miejscach, mój zgon gdzieś w śniegu, potem się okazuje że oko mam podbite, pierwszy kac morderca ha ha... złamane łóżko... 


Ta pierwsza sercowa porażka kiedy okazuje się że ktoś na kim Ci zależało z kim wiązałaś nadzieje odchodzi w taki sposób że serce pęka z bólu. Do tej pory ściska mnie za serce... 



Video ach Video... Nasza ulubiona nutka. Zawsze z mężem mamy z nią wspomnienia. A w zeszłym roku było nam dane wyskakać się na tej nutce na koncercie. Ach... marzenia się spełniają :P



Nutka rodem z porodówki ha ha ha... ale jak gdzieś słyszę to łezki lecą same....


17.09.2011 r.
Nasze wesele i ta piosenka. Masakra ile razy by nie była grana to za każdym razem będzie naszym wspomnieniem. :)


Oj tam oj tam... ulubione hasełko szwagra he he :P
Ach to były udane wakacje z tą piosenką :)



I to ostatnie wkręcone wesele ha ha... 
Nie ma imprezy jak się po mordach nie leja :) 

To jest tylko garstka ale wspomnieniowo to by szło słuchać a słuchać...

A teraz ode mnie prośba... w komentarzu piszecie jedna nutkę z która macie najlepsze wspomnienia a ja sobie posłucham :)

A fioła mam ostatnio na tą piosenkę :)

 



7 komentarzy:

  1. Oj muzyka to nieodłączny element mojego życia i w sumie do każdego okresu życia mogę dopasować jakąś piosenkę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie tak samo jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj. Ile ja takich piosenek mam... Here without you baby zespołu 3 doors down... Albo W Twoich ramionach lirycznych morderców...

    OdpowiedzUsuń
  4. wkręconych bardzo lubię :)
    ostatnio nałogowo słucham piosenkę z 3 metrów nad niebem z jednego z moich ulubionych momentów ---> https://www.youtube.com/watch?v=dblD5T_BWvY

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz mam bardzo dużo ulubionych piosenek i podobnie jak Ty mogłabym stworzyć o nich post, a nawet kilkanaście postów ha ha ;)

    Może taka choćby https://www.youtube.com/watch?v=Zk0Syf_WWFk

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te piosenki, które przywołują wspomnienia. Dzięki temu są takie wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tak samo jak Ty!! Przeważnie jakaś nuta kojarzy mi się z jakąś sytuacją :) Ale teraz nie pamiętam jaka sytuacja była najfajniejsza, przedstawię Ci piosenkę, która jako pierwsza wpadła mi do głowy.
    Było to na studiach, impreza na akademiku, chłopaki praktycznie w kółko puszczali tą piosenkę, tańczyliśmy w małym, ciasnym pokoju no i oczywiście lała się wódka :P było wesoło :P Później chłopak z którym się spotykałam odwiózł mnie do domu i zasnęliśmy w samochodzie na parkingu :P i spaliśmy do rana hehehe :P

    https://www.youtube.com/watch?v=pgbyhjo2EmY

    OdpowiedzUsuń