środa, 16 lipca 2014

Olejek do kąpieli Spa Vintage Body Oil Argan Oil -recenzja

Witajcie :)

Lubicie olejki do kąpieli czy jednak wolicie tradycyjny prysznic?
Właśnie chciałam Wam przedstawić jeden z moich ulubionych w ostatnim czasie olejków a mianowicie Spa Vintage Body Oil z olejkiem arganowym.

Od producenta:

Olejek do kąpieli SPA VINTAGE BODY OIL zawiera olej arganowy, posiadający wyjątkową kompozycję kwasów tłuszczowych, które mają właściwości stymulujące wewnątrzkomórkowy proces dotleniania, przywracające ochronę hydrolipidową oraz gwarantują dostateczne nawilżenie skóry. Olej wykazuje właściwości łagodzące podrażnienia oraz regenerujące. Witamina E spowalnia proces starzenia się skóry. Ekstrakt z limonki zmiękcza i wygładza skórę, nadając jej miękkość i sprężystość. Ma działanie odświeżające, energetyzujące. Aromaterapeutyczny zapach odpręża, relaksuje i sprawia, że kąpiel staje się niezwykłym rytuałem dla ciała i zmysłów. Po kąpieli skóra jest nawilżona i zrelaksowana.Poczuj się jak w SPA!

Pojemność 200 ml.


Moja opinia:

Szczerze powiedziawszy dla mnie olejki do kąpieli mogłyby nie istnieć. A to tylko dlatego że bardziej preferuje prysznic niż kąpiele. No chyba że faktycznie chce mieć czas tylko dla siebie to się skusze na kąpiel. Pewnie nie jedna z Was pomyślała że mam nie równo pod sufitem ale to ja prawie wiem :)

Choć nie powiem ten olejek mnie urzekł. Przede wszystkim fajna lekka konsystencja, która pod wpływem wody doskonale się pieni a w powietrzu unosi się delikatny zapach arganowy. Plusem olejku jest również to że można go wykorzystać również jako żel pod prysznic.
Doskonale myje, nie wysusza skóry ani nie powoduje żadnego uczulenia.
Po kąpieli moja skóra jest delikatna i tak jakby bardziej zmiękczona :)







Kapeli z tym olejkiem pozwala mojemu ciału się wyciszyć zapomnieć i ciężkim dniu i myśleniu co kolejny dzień mi przyniesie.

Opakowanie olejku to brązowa 200 ml butelka zamykana na klik. Z opakowania olejek wydobyć jest dość trudnawo bo plastik w żaden sposób nie chce się poddać. Lecz to i dobre przynajmniej dziecko nie uwolni tak łatwo go z opakowania.

Konsystencji jest bardzo gęstej. Wiec nie trzeba go wiele żeby zapienić cala wannę :)

Do tej pory jak używam tego olejku w żadnej odwiedzonej drogerii nie udało mi się go dopatrzeć. Ciężko chyba będzie ale z tego co widzę jest wiele ich rodzai. Wiec może jeszcze w najbliższym czasie wpadną w moje łapki :)

A Wy znacie ten olejek może?

Pozdrawiam 
Nusinka


13 komentarzy:

  1. Do kapieli lubię olejki sa fajne :)
    Ten mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego niestety nie miałam. Wygląda zachęcająco.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz o nim słyszę.Nigdy go nie widzialam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz o nim słyszę.Nigdy go nie widzialam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo lubię olejki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten olejek, ale u mnie szału nie było - nie nawilżał, a to było jedno z zapewnień producenta ;/;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ależ mało tego olejku w olejku :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie olejki do kąpieli, ale bardziej preferuję prysznic, więc marnują się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie był on mało wydajny , niestety.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na razie miałaolejki aromatyczne do kąpieli tylko z bielendy

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że olej arganowy tak daleko w składzie...

    OdpowiedzUsuń