poniedziałek, 14 lipca 2014

Pachnieć jak Małgosia Socha tylko z Sensuelle od Avon

Każda z nas uwielbiam pachnieć słodko, orientalnie, czasem niebanalnie ale żeby moc w jakiś sposób spowodować uniesienie w drugim mężczyźnie...

Hm... no tak...

W ostatnim czasie strasznie zrobiłam się fascynatka perfumików Avon. Pierwszy otrzymany w spadku a ile dał mi radości i nie tylko :)
Kolejny boski idealnie stworzony dla mnie :)

Sensuelle EDP Avon

Naturalna zmysłowość czyli Avon Sensuelle - celebracja twojej zmysłowości i kobiecej natury. Ciepłe nuty drzewne, kremowy aromat kwiatowy i zmysłowy akcent piżma w połączeniu z bursztynem tworzą elementarną cząstkę Ciebie. Avon Sensuelle jest niczym podróż, w której zostawiasz za sobą wszystko, by odkryć swoje prawdziwe Ja, esencję swojej kobiecości. Avon Sensuelle powstał z myślą o kobietach, które cenią sobie te intymne, prywatne chwile, w których mogą być naprawdę sobą i naprawdę ze sobą. Chwile, w których czują się najlepiej w swojej własnej skórze.

Kategoria: orientalno - kwiatowo - świeża

Nuty zapachowe: bergamotka, gardenia tahitańska, drewno kaszmirowe

Cena: 76zł / 50ml
Cena jest zmienna zależy od promocji jaka ma Avon. Czasem idzie je upolować za dosłownie 30 złotych.


Piękna urokliwa smukła buteleczka ze śliczną zakrętką można powiedzieć że już na dzień dobry mnie urzekła.
Ale nie tylko ona.
Pierwszy psik, pierwsze wydobycie perfumiku z opakowania równało się z pierwszą miłością na jakiś czas.





Sensuelle Avon ma bardzo delikatny zapach ale za to bardzo intensywny, typowo stworzony dla lekkiej i zwiewnej kobiety dzięki uwalniającemu się kremowo-pudrowego zapachu.
Podoba mi się w nim to ze idealnie łączy się z zapachem skóry i za każdym razem wyczuwam w nim inne nuty zapachowe.
Na ciele jak i ubraniach utrzymuje się dość długo, nawet po ciężkim długim dniu dalej wyczuwalny jest dla mnie. Choć opinie na jego temat są podzielone ja go uwielbiam.
Dla mnie zmysłowy, pełen uroku. Delikatny nie mdły. Dobry na każdą porę roku.

W tytule wspomniałam ze pachnieć jak Małgosia Socha a to tylko dlatego że to własnie ta fajna aktorka była i jest twarzą tej wody toaletowej. Perfumy jak i Małgosie uwielbiam własnie za rolę z Brzyduli :)

A jakie są Wasze ulubione zapachy?

Pozdrawiam Nusinka


9 komentarzy:

  1. Chyba nie chciałabym pachnąć jak pani Socha :D
    Nie znam tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie lubię pachnieć słodko :P ale ten zapach wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie mają bardzo ladne jednak nie mój zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię perfumy z avonu, są na prawdę świetne , tego zapachu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za Avonem więc pewnie nie sięgnęłabym po tą perfumkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach jest piękny, kusi mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ukochany zapach. Od dawna się z nim nie rozstaję.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wygląda :) kobieco :)

    OdpowiedzUsuń