środa, 9 lipca 2014

Polskie, tanie tez dobre być może- czyli zachwalamy lakierek do paznokci

Kolejny raz okazuje się że czasem nie trzeba przepłacać żeby kupić coś fajnego. Niedawno na zakupach na osiedlowym bazarku trafiłam na lakier który zachwycił mnie kolorem a mianowicie słodkim delikatnym różem. Wiec musiałam go mieć :)

Cena tez była niewielka bo zapłaciłam tylko 3,50 a jaki efekt... hm... przekonajcie się poniżej :)

Vollare Cosmetics Nail Polish Hit nr 15



Lakierek znajduje się w malutkim 5 ml opakowaniu z czarna zakrętka. Po odkręceniu czarnej zakrętki ukazuje nam się ładny delikatny standardowy pędzelek. Nie za gruby ale fajnie się nim maluje.


Konsystencja lakieru natomiast jest bardzo lejąca chodź plusem jest jego nie ściekanie z paznokcia oraz szybkie schniecie co bardzo mnie zaskoczyło.

W ostatnim czasie jakoś przerzuciłam się ze słodkich różów na bardziej ciemniejsze czerwienie bądź miętowe odcienie. Ale napotykając ten kolor nie mogłam się oprzeć żeby go po prostu nie mieć. Słodkości :)



Pierwsze rozprowadzenie lakieru po paznokciu nadaje mu ładny delikatny odcień ale moim zdaniem jest mało widoczny. Dlatego po lekkim przeschnięciu nakładam druga. Wtedy kolor staje się bardziej wyraźny bardziej cukierkowy bardziej słodki. Schnie naprawdę szybko.

Teraz przyszedł czas na utrzymanie. Tu również jestem zaskoczona. Od nałożenia do czasu odprysku mija dosłownie 5 dni. Jak na taki tani lakier jest to rewelacja.
Potem faktycznie odpryskuje ale wcale nie tak dużo jakby się wydawało.






Zmywa się również dobrze, bez problemu. Dodatkowo nie farbi płytki ani nie powoduje jej zniszczenia w żaden sposób.

Tak pokrótce można podsumować że lakier choć jest polski, choć tani jest jak barszcz wcale nie jest taki zły. A nawet bym powiedziała że czasem te lepsze i warte kupę kasy są do niczego. Może skusze się na jeszcze jeden odcień ale już bardziej miętowy :)

Jak się Wam podoba? Wypróbowałybyście?

12 komentarzy:

  1. Mam 2 te lakiery, ale kiepsko kryją :/

    OdpowiedzUsuń
  2. jest ładny choć mógłby lepiej kryć

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek ciekawy, ale moim zdaniem także trochę kiepsko kryje ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mógłby trochę lepiej kryć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny delikatny róż.
    Ja również lubię miętowe kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że średnio kryje... Nie lubię takich lakierów. Kolor bardzo wakacyjny.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że średnio kryje... Nie lubię takich lakierów. Kolor bardzo wakacyjny.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. kryje troszke slabo ale mi sie nawet taki efekt podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś ten kolorek mi nie podchodzi, miałam chyba ze 3 takie i zmuszałam się do malowania nimi, bo szkoda było wyrzucić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie potrzeba tu jeszcze z dwie warstwy, słabo kryje, i ta perłowość nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń