poniedziałek, 1 lipca 2013

Pościk przesyłkowo- zakupowy :)

Witajcie :)

Ostatnie kilka dni strasznie nastraja mnie do życia.
Pochwalę się Wam czymś :)

Wreszcie po 2,5 roku siedzenia z dzieckiem w domu dostałam propozycje pójścia do pracy. Na razie na 2 miesiące ale dla mnie zawsze coś. Tak strasznie się ciesze ze chodzę z głową w chmurach i bije ode mnie taka energia ze aż czasem za bardzo się to wszystkim udziela :)

Za to dziś będzie taki szybki pościk przesyłkowo-zakupowy. Nie ma tego az tak strasznie wiele ale zawsze coś konkretnego.


PRZESYŁKI


Najnowsze mleczko pod prysznic z balsamem do ciała  Luksja z olejem sezamowym. Udało mi się go wygrać na funpagu Luksji. Jedno proste pytanie i umilona kąpiel gwarantowana :)


Ostatnio prezentowałam Wam i szminkę Maybelline Color Whisper odcień 440. Własnie ja tez dostałam w zeszłym tygodniu. Za parę dni recenzja tego cuda :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

ZAKUPY



Lakier Virtual Fasion Mania zakupiłam w Biedronce na wielkiej wyprzedaży kosmetyków. Dałam za niego aż 1,80 :) Idealna czerwień taka jaka uwielbiam na paznokciach:) Nr kolorku 65


Kolejna rzecz z kosmetykowej Biedronkowej wyprzedaży to nabłyszczacz oraz utrwalacz lakieru marki Bell. Skusiła mnie cena 6,99 ale i zarazem chęć przetestowania cuda czy się sprawdza na paznokciach :)


Dokupiłam sobie oczywiście kolejne serum Avon Advance Techniques, bo tamto pomału mi się kończy a faktycznie sprawdza się rewelacyjnie. 


Na sam koniec zostawiłam sobie żel pod prysznic z Apartu. Kocham jego zapach oliwki i musiałam mieć go choćby w zapasie :)


Tak na tym chyba koniec moich kosmetykowych zdobyczy.
Nie było tego za wiele ale zawsze coś :)

Powiem Wam jeszcze ze szykuje rozdanie z okazji mojego pójścia do pracy he he... wystartuje z nim na dniach. Mam nadzieje ze skorzystacie i weźmiecie w nim udział :)

Miłego dnia :)


19 komentarzy:

  1. gratulacje i powodzenia w nowej pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne przesyłeczki - ja coś nie mogę się doczekać tej Luksji :(
    Szminka MNY mnie kusi ... może zakupię jak dojadę do Ross :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pracy :)) no a serum z Avon - jak najbardziej Polecam !! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne przesyłi, czekam na recenzje :) Gratulacje i powodzenia w pracy :D

    Przy okazji zapraszam na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny odcień pomadki :)
    Gratuluję pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomadka faktycznie bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, co to za praca Ci się szykuje? :) Bardzo ciekawi mnie zapach Luksji :) Utrwalacz lakieru też mnie ciekawi, czekam na recenzję, bo kupię, jeśli się u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się załapałam na Luksję, ale nie jestem do konca do niej przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje:) ciekawa jestem tego utwardzacza z Bell:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem zapachu tego żeli Apart, ja miałam kiedyś niebieski, w ogóle mi tamten zapach nie odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wpis, dodaję do obserwowanych i czekam na rewanż.

    mojeskrytemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i powodzenia w pracy:)) kolor szminki jest świetny:) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. życzę zadowolenia z nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje. Napisz jak się spisuje utrwalacz z Bell

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię zapachy Luksji, ciekawa jestem nowego

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez mam to serum :)
    U mnie też sporo nowości, ale jakoś zbieram się na post zakupowy i zebrać się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzieki laseczki mam nadzieje ze w pracy pojdzie mi swietnie i na dniach napewno zdradze co bede robic narazie cisza:)

    OdpowiedzUsuń
  18. OOO super, ciesze się równie mocno z Tobą ;) Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń