wtorek, 9 lipca 2013

Marble water nails

Witajcie :)

Od pewnego czasu a dokładnie odkąd moje paznokcie nabrały znowu swojego blasku i stały się odżywione postanowiłam wykorzystać je na maksa. 

I właśnie dziś po raz pierwszy spróbowałam moich sil w stworzeniu wzorków na paznokciach metoda wodna czyli Marble Water Nails. 
Metoda ta zauważyłam jest bardzo popularna wśród nastolatek. Naoglądałam się pełno filmików jak je stworzyć i udało się nawet. Jest to strasznie czasochłonne ale warte takiego efektu :)

Pierwsza próba okazała się nawet fajna. Każdy paznokieć ma inny wzorek.I nawet już kilka osóbek pisze się na wykonanie takiego czegoś na pazurkach. 

Same oceńcie jak wyszło :)








Z góry przepraszam za niedomyte skorki ale walczę z nimi jak z wiatrakami. A one na złość zostają takie jak są. 

I jak się Wam podobają? Bardzo polubiłam tą metodę i jeszcze nieraz do niej wrócę :)

Pozdrawiam Was serdecznie i uciekam  pomoczyć się w basenie :)


19 komentarzy:

  1. rok temu nie rozstawałam się z tą metodą :) jest super :)
    przy odrobinie wprawy nauczysz się robić identyczne wzorki na wszystkich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na pierwszy raz to wyszły przepięknie. eekt super, ale dla mnie za dużo babrania się...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana robilam paznokcie poltorej godziny. Myslalam ze oszaleje ale odkad pamietam zawsze chcialam taki efekt osianac i mam :)

    Dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie to wyszło, skórkami się nie przejmuj

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie fajnie, jest co robic jak sa ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się kolorki, ja uwielbiam tę metodę. Fakt jest pracochłonna, ale co byś tam nie "nakapała" wygląda mega efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne ja nie mam cierpliwości do tej metody :D

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie się prezentują ;) super połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś starałam się je zrobić... ale skończyło się to dla mnie katastrofą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy wzorek
    bardzo mi sie podoba
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie to wyglada, a mogłabys przyblizyć na czym ta metoda polega bo samo pokazanie nic mi nie uswiadamia? Nie znam sie na tym :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba :) Ja jeszcze nie próbowałam tej metody, ale jak napiszesz o niej coś więcej, to może i ja coś stworzę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kilka razy się z tym bawiłam ale z braku czasu zarzuciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 zdj jak z obrazka, sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie malowałam paznokci tą metodą:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyszły Ci paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń