czwartek, 21 lutego 2013

Nusinka przegląda dzisiejsza pocztę :P

Dobry wieczór kochane :* 

Troszkę już późno ale ja i tak nocny marek jestem wiec za klikam kilka malutkich zdań  Musze Wam pokazać co skrywała dziś torba pani listonoszki która mnie popołudniu odwiedziła. 

Wiadomo ze każda nawet ta drobna przesyłeczka wywoła na każdej twarzyczce głęboki a zarazem szczery uśmiech a wiec zaczynamy. 


A wiec pierwsza przesyłka była koperta z kosmetykami Biały Jeleń która otrzymałam do testowania dzięki portalowi Bangla.pl. Była dla mnie wielkim zaskoczeniem ponieważ się jej w ogóle nie spodziewałam, a narobiła mi tyle radości co nie miara. 


Zestaw zawierał 2 pełnowartościowe produkty  a w nich :


  Żel pod  prysznic Biały Jeleń z babką lancetowatą i dziką jabłonią  Dla mnie jak znalazł  Jestem ostatnio tak zdołowana własnie przez skórna alergie ze nie mam już siły. Walczymy z nią wszyscy od najmniejszego po najstarszego. Mam nadzieje ze coś pomoże. 


Drugim produktem zaś bul hipoalergiczny żel do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem również Biały Jeleń :)


Zaś w kolejnej kopercie znajdowały się długo a to długo oczekiwane próbki dla mojego maluszka firmy Mustela. 


A w nich :


Żel do mycia głowy i ciała od pierwszego dnia życia


Krem na spękane brodawki ale to już chyba dla mnie... :D


oraz krem nawilżający do twarzy Hydra Bebe 


Mąż się śmieje ze już robię sobie pomału zapasy dla następnego dzidziusia. Daj mu boże he he... reszta wszystko przed nami.

Jak podobały się przesyłeczki? Hm... w najbliższych dniach pewnie pojawia się następne. A na dziś już Was nie zanudzam i uciekam spać.

Dobrej nocki Wam życzę :*

Buziaki :*



11 komentarzy:

  1. Fajne paczuszki ;) ja też czekam na mojego Białego Jelenia ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie;) duzo rzeczy masz do testowania ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na recenzję, a ten zel do mycia ciala musteli miałam fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne paczuszki :)
    miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paczuszki, udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!
    Ja już dawno nie dostawałam nic gratis, a kiedyś miałam tego całe mnóstwo. Chyba muszę znów poszukać jakichś konkursów itp. ;)

    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. super przesyłki:) ciekawa jestem tych kosmetyków Biały Jeleń. Wachałam się ostatnio nad ich zakupem, w końcu się nie zdecydowałam, bo boję się, że będą ściągać moją i tak przesuszoną skórę. Czekam na opinię!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne przesyłki i ciekawe współprace - gratuluję ;]

    OdpowiedzUsuń