czwartek, 22 stycznia 2015

Tonik nawilżający ziołowy do cery suchej i wrażliwej Lukrecja Gładka Fitomed

Witam w ten deszczowy dzień. 

Od kilku dni pogoda jakoś dobrze na mnie nie wpływa. Szczerze mogłaby być zima a nie wiosenno-jesienna pogoda. Do kitu.

Dziś mam ochotę Wam zaprezentować już nie bubelek jak to miało w ostatnim czasie miejsce ale nawet dobry kosmetyk marki Fitomed. 
A mianowicie ;


Tonik nawilżający ziołowy do cery suchej i wrażliwej Lukrecja Gładka


Zapewnienia producenta:

Składniki bioaktywne: wyciąg ziołowy z lukrecji, prawoślazu, lipy, owsa.

Właściwości: ważną rolę w procesie nawilżania spełnia lukrecja gładka. Lukrecja zawiera saponiny, flawonidy, kwasy organiczne. Posiada właściwości zatrzymujące wodę w tkankach. Dobrze nawilżona tkanka nie traci składników mineralnych, niezbędnych w prawidłowym funkcjonowaniu komórki.

Działanie: nawilżające, osłaniające i łagodzące. Po zastosowaniu toniku skóra twarzy staje się gładka, ujędrniona, nabiera zdrowego połysku.

INCI: Aqua, Glicyrrhiza Glabra Officinalis Root Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Tilia Cordata Extract, Avena Sativa Officinalis Extract, Glycerin, Panthenol, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Urea, Lactic Acid, Parfum, Phenoxyethanol(and)Ethyl-hexylglycerin

Opakowanie :

Tonik zamknięty jest w przezroczystej 200 ml buteleczce zamykanej na zatrzask. Zamykanie jest bardzo wygodne i nie ma problemu z jego otwieraniem. Zakrętka posiada otwór o bardzo małych rozmiarach dzięki którym dobrze wydobywa się tonik z opakowania. 



Zapach i konsystencja :

Tonik ma bardzo wodnista konsystencje o lekko żółtawym zabarwieniu. Taki ukazuje nam się w butelce. Natomiast po wylaniu go na wacik okazuje się że jest przezroczysty. 

Zapach był dla mnie miłym zaskoczeniem. Myślałam że będzie to typowa woń ziół a okazało się całkiem coś innego. Miły dla noska, delikatny zapach lekko zbliżony do kwiatu lipy. 

Moja opinia :

Jak widać powyżej opakowanie, zapach i konsystencja sa dla mnie na plus. Tak samo będzie z samym zastosowaniem. 

Toniku używam dziennie rano tak jak i wieczorem. Przede wszystkim służy mi on do odświeżania mojej zmęczonej skóry twarzy oraz dekoltu. 

Zawsze nakładam go na wacik co bardzo pomaga mi w jego aplikacji. 


Po oczyszczeniu nim twarzy daje mu czas aż sam wpije się w skórę. Szybko wysycha. Skóra po jego zastosowaniu nie okazuje nadmiernego posiadania sebum. Radzi sobie z nim raz dwa. Po za tym oznaki zmęczenia znikają a sama skóra staje się odświeżona a na dodatek delikatna w dotyku. 

Dodatkowo tonik nie uczula a wręcz dobrze sprawdza się na skórze alergicznej. 
Dodatkowym jeszcze plusem jest to że skora się nie klei i nie ma wrażenia ściągania jej. 

Tonik u mnie sprawdził się rewelacyjnie. I jest kolejnym kosmetykiem marki Fitomed z którego jestem zadowolona. Polecam Wam go serdecznie. Chyba że już macie i jesteście zadowolone tak jak ja :)

Pozostałych odsyłam do zapoznania się z produktami Fitomed tutaj :)

Kosmetyk do testów otrzymałam w ramach współpracy z 

Nie miało to wpływu na moją opinie. 

7 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z Fitomed :) Mnie właśnie wczoraj skończył się tonik aloesowy, ale mam w zapasie jeszcze tonik z Sylveco, więc póki co toników mi nie trza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam go i obecnie już chyba z 5 buteleczkę kończę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, ale te tonik to nie dla mnie, mam cerę tłustą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam suchej cery, więc nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń