wtorek, 20 stycznia 2015

Post chwalipięty czyli co u mnie nowego :)

Witam :)

Jak obiecałam tak wracam. Tym razem z postem chwalipięty :)
Udało mi się zaliczyć małe zakupy, naprawdę tyci tyci ach...




Podkład z Avon Calming Effects odcień cream. 



Nad jego zakupem myślałam strasznie długo aż dałam się namówić koleżance z pracy :) 
 I żałuję że tak długo zwlekałam. Jak na razie jest idealny :)



Mascara Miss Butterfly Volume Lashes. 




Nie kosztowała za wiele ale... skusiła mnie szczoteczka  bo właśnie takie uwielbiam :) 
Od jutra testuje a za niedługo dziele się z Wami opinią :)



Płatki kosmetyczne to czego u nas kobiet nie może zabraknąć :)


Rozjaśniacz do włosów Joanna Multi Blond Intensiv. 
Mam go po raz pierwszy.
Zawsze używam innego rozjaśniacza Joanny. 

Tym razem pani w drogerii namówiła mnie tym że nie będę musiała dodatkowo nakładać szamponetki blond. Hm... mam nadzieję że włosy żółte mi nie wyjdą tym razem. Nie wiem zaufać czy zakupić szamponetkę na wszelki wypadek?

Na sam koniec pochwalę się zdobyczą męża o która ja walczyłam tydzień i nie udało się :( 



Czekoladki od najlepszego radia na świecie czyli RMF FM :)
Na 25 lat istnienia. 
Mój syn mówi że są pyszne. Ja jednak się nie skusiłam ponieważ... poniżej wyjaśnienie :))





Muszę stracić trochę brzucha na poczet tego cuda co dostałam od koleżanki :)
Śliczna czarna tuniczka w której zakochałam się od pierwszego spojrzenia :)
Hm...


To chyba tyle przechwałek na dziś. W sumie nic konkretnego ale kaska wydana ha ha :)
A u Was co nowego pochwalcie się? :)

BuziAKI :*


Ps. Na koniec zapraszam Was na sobotniego posta którego mało osób czytało aj... 


12 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranych w końcu czekoladek :) Fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych czekoladek to ja zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było walczyć do końca tak jak ja ha ha. I tak mi z tego nic nie wyszło :P Mąż ma w RMF szczęście :)

      Usuń
  3. kiedyś w identycznej butelce był podkład antystresowy, bardzo go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również go lubiłam..właśnie miałam to samo napisać :))
      śliczna tuniczka !!

      Usuń
  4. Ja sie tez czaję na taki podkład. Ciekawa jestem jak wypadnie. Z tej serii mam tusz, ale z silikonową szczoteczką i powiem ci, że strasznie kiepski jest :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mam używa tego podkładu z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowe nowości :) Gratuluję ;)
    Ja rozjaśniaczy nie używam, bo strasznie niszczyły mi włosy. Teraz tylko farby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten podkład kilka lat temu i kilka miesięcy kupiłam znów podkład Calming Effects i wydaje mi się całkiem inny. Może został zmieniony skład, sama nie wiem.. Czasem łączę go z innym podkładem, by się nie zmarnował. A Tobie jak się sprawdza? Twój mąż to szczęściarz - ja tyle razy wysyłałam smsy do radia i nikt nigdy się do mnie nie odezwał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym właśnie oto rozjaśniaczem, który nabyłaś robiłam sobie sama w sama na włosach ombre. I jest genialna, lepsiejsza od tych typowych ombre z loreal.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie olejek do kąpieli tutii frutti, bluza i waciki ;D

    OdpowiedzUsuń