sobota, 24 stycznia 2015

Podkład Avon Calming Effect Illuminating Foundation- na zawsze mój :)

WITAJCIE :)

Przyszedł wreszcie czas by przedstawić Wam go. Podkład rozświetlająco - antystresowy  Calming Effect Illuminating Foundation Avon

Nie przepadam za tymi kosmetykami ale czasem brak wolnego czasu nawet na zakupy skłania nie do ich wypróbowania. Tym razem namówiła mnie koleżanka z pracy i skusiłam się :)


Słowa producenta na temat kosmetyku:

Tak jak i Ty, Twoja skóra też bywa zmęczona, rozdrażniona, niespokojna. Specjalny podkład uspokoi ją, wygładzi i rozświetli, maskując niepożądane objawy stresu. Podkład, który eliminuje widoczne na skórze ślady zmęczenia i stresu oraz zapewnia jej promienność przez cały dzień.

Skład: kład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Titanium Dioxide, Phenyl Trimethicone, Dimethicone, Butylene Glycol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Diisostearyl Dimer Dilinoleate, Octyldodecanol, Sodium Chloride, Sorbitan Sesquioleate, Glycerin, Isononyl Isononanoate, Nylon-12, Sodium PCA, PVP/Hexadecene Copolymer, Octyldodecyl Neopentanoate, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Disteardimonium Hectorite, Imidazolidinyl Urea, Laureth-4, Tribehenin, Methylparaben, Dimethiconol, Disodium EDTA, Polysilicone-11, Propylene Carbonate, Methicone, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Parfum, Xanthan Gum, Trifluoromethyl C1-4 Alkyl Dimethicone, Tocophheryl Acetate, Polyperfluoromethylisopro pyl Ether, Retinyl Palmitate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Saccharomyces/Magnesium Ferment Hydrolysate, Saccharomyces/Potassium Ferment Hydrolysate, Lecithin, Adenosine Triphosphate, C12-15 Alkyl Benzoate, Tocopherol, Lavandula Angustifolia Extract, Chamomilla Recutita Extract, Ascorbyl Palmitate, Beta-Carotene, Helianthus Annus Seed Oil, [+/- CI 77891, Mica, CI 77491, CI 77499]. (10.12.2011)

Cena: 33,90zł / 30ml

Opakowanie :

Szklana przezroczysta buteleczka o pojemności 30 ml. Zawiera bardzo wygodną czarną pompkę dzięki której podkład łatwo wydobywa się z opakowania. Mały minus pompki jest taki że czasem się zacina, ale to nie problem. 



Konsystencja:

Przede wszystkim podkład nie należy do typowo gęstych ani rzadkich. Stoi pomiędzy. Ma bardzo lekką formułę dzięki której dobrze rozprowadza się go po skórze twarzy. Nie tworząc efektu maski :)





Zapach :

Znośny dla nosa :)


Moja opinia :

Posiadam kolor Cream. 
Pierwsze zetknięcie z podkładem było dla mnie zaskoczeniem. Nie myślałam  że okaże się dla mnie aż tak idealny. 
Podkład zawsze nakładam na bazę pod makijaż. Dobrze się go rozprowadza po twarzy. Po nałożeniu go na skórę ma się wrażenie że na twarzy nic nie ma. Tylko lekką warstwę kremu nawilżającego. Dopiero po kilku minutach zauważalne gołym okiem jest to że podkład dopasowuje się do odcienia skóry sam. Nie tworzy maski innego koloru. 
Ale  i tak czy tak mój mąż nie spostrzegł że na twarzy go mam. Bo o przecież taki przeciwnik podkładów jest.



Wracając do podkładu. Kolejnym plusem jego jest to iż dzięki niemu na twarzy nie widać zmęczenia. Posiada takie składniki które tuszują to doskonale. Cera jest odświeżona i pełna blasku przez cały dzień. Rozświetlenie w pełnej okazałości. 


Utrzymuje się na twarzy bardzo długo. Nie powoduje świecenia  się twarzy. Kryje wszystkie niedoskonałości. 

Zmywa się doskonale. Nie uczula. 


Podsumowując :

Podkład Avon Calming Effect Illuminating Foundation jest pierwszym kosmetykiem marki Avon który spodobał mi się pod każdym względem. Jestem nim nie dość że oczarowana to jeszcze mile zaskoczona. Przy najbliższej okazji zakupie sobie jeszcze jeden. 

Mam nadzieje że moja opinia nakłoniła Was do wypróbowania tego kosmetyku. Chyba że miałyście okazje już go wypróbować na własnej skórze. 

Życzę Wam miłego spokojnego dnia a ja uciekam na urodzinki szwagierki :))
Buziaki :*



8 komentarzy:

  1. Nie miałam go, ale uwielbiam rozświetlające podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam go dawno temu i lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż za bardzo tez nie lubi podkładów u mnie..
    używałam go swojego czasu. zimową porą nie uzywam podkładu, bo moje przebarwienia hormonalne są praktycznie niewidoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go też kiedyś miałam, ale wysuszał mi cere.
    Teraz mam nowy z Oriflame i jest na razie super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieraz mu się przyglądałam. Jak skończę swoje zapasy to może go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam żadnego podkładu z avonu, nie zamawiam tego typu kosmetyków z katalogów, bo nie wiem czy trafię z odcieniem...

    OdpowiedzUsuń
  7. z avonu tylko perfumy kupuję ;p nic innego jakoś mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń