piątek, 28 grudnia 2012

MAM Sport Cup czyli kubeczek mojego synusia :)

Moje dziecko nigdy nie przepadało za kupkami niekapkami. Niestety pierwszy zakup okazał się być na marne. Kasa poszła w błoto bo moje dzieciątko uwielbiało zwykle buteleczki po Kubusiach.

Do czasu aż dostaliśmy do testowania sportowy kubeczek od Mam Baby. Nagle wszystko się zmieniło.


MAM Sport Cup
Na stronie producenta możemy przeczytać o tym produkcie:
Wyjątkowy kubek, który jest łatwy w trzymaniu, a jego innowacyjna przykrywka zapewnia odpowiednią higienę podczas picia – zwłaszcza poza domem
* Nie przecieka dzięki opatentowanemu systemowi zaworów
* Łatwy w trzymaniu dzięki uchwytowi antypoślizgowemu
* Unikalny, zakrzywiony kształt
* Przyjemne dla oka wzornictwo





Filipek dostał śliczny kubek niekapek w kolorze niebieskim z dość ciekawym wzorem, który przyciąga wzrok dziecka a  nawet spodobał się mamusi. Buteleczka zawiera dość duży poręczny otwór dzięki któremu idealnie idzie wlać wodę bez jakichkolwiek niespodzianek poza butelkowych. 
Butelka zawiera zielona cześć czyli tak zwany ustnik. Który jest dość twardy ale idealnie poręczny  Fajnie przystosowany do ust dziecka. Ustnik od spodu zabezpieczony jest gumowa uszczelka dzięki która z butelki nic nie wydostaje się na zewnątrz  Dzięki niemu buteleczka jest idealnie szczelna i wszystko pozostaje na swoim miejscu.





Buteleczka zamykana jest na kapsel. Przy zamykaniu wydaje charakterystyczny dla ucha "klik" dzięki któremu kubeczek zamknięty jest idealnie.Hm... z zamykaniem nie ma problemu gorzej z otwieraniem go przez mojego maluszka. Troszkę ciężko ale mama zawsze jest w pogotowiu :)

Najbardziej w kubeczku podoba mi się jego piękny a zarazem bardzo poręczny dla małych łapek kształt  Na pierwszy rzut oka kształt jej jest bardzo zakrzywiony ale z czasem użytkowania kubeczka przez dziecko widać iż idealnie dopasowuje się do raczki. Po za tym jest łatwy w utrzymaniu, nie ślizga się z raczki, nawet jak jest lekko mokry. 

Zaś jeśli chodzi o mycie kubeczka to nie ma z nim  problemu. Idealna powłoką pozwala na szybkie umycie jak i zewnętrznej tak i wewnętrznej strony. Nie rysuje się podczas mycia, można dotrzeć do jego wszystkich części poprzez idealne rozebranie. Tak samo tez się go prosto składa. 




Podsumowując :

Jeśli chodzi o wrażenia z testowania kubeczka to tak samo jak maluszek jestem zadowolona i ja. Dzięki niemu wiele się zmieniło w naszym życiu. Filipek nie wyobraża sobie spaceru bądź jakiegokolwiek wyjazdu bez jego kubeczka. Bo za tym każda noc jest teraz idealnie przespana bo maluszek dzięki kubeczkowi nauczył się sam wstawać i pic bo może stać spokojnie kolo poduszeczki a mały obrót nikomu nie zaszkodził  Same plusy :)

Jeszcze raz dziękuje za możliwość testowania i ze spokojnym serduszkiem mogę polecić go innym mamusia :)




2 komentarze:

  1. Rewelacyjny jest ten kubek! Mój młody go uwielbia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mała bardzo lubi pić ze swojego, Mam baby mają naprawdę fajne produkty, byłam w szoku, gdy niekapek Mam, okazał się lepszy od Aventa.

    OdpowiedzUsuń