czwartek, 17 kwietnia 2014

Dlaczego kochamy listonosza czyli przegląd pocztowy tego miesiąca :)

Wy też moje kobitki kochacie jak listonosz puka w Wasze skromne progi trzymając paczuszki, koperty? Ba pewnie czemu ja w ogóle pytam :)

Każda z nas to kocha i nie tylko.

U mnie wyjątkowo w tym miesiącu można powiedzieć że było skromnie ale treściwie również.

Pierwsza przesyłeczka były tabletki Salus Natura Magnolia. Otrzymałam je w ramach testowania z Sample City. To już moja 3 u nich możliwość z czego się ciesze. Odnośnie tabletek powiem tylko tyle ze w moim życiu są lekkim spóźnieniem poniewaz wszystkie stresy co już przeszłam mam nadzieje że nie powrócą. Teraz dopiero wiem że żyje!


Kolejna otrzymana przesyłka była moja mała wygrana na fun pagu u Puderniczki. Zdobyłam 2 ładne, włoskie świece ledowe które są cudowne. Jak widzicie na pozór typowa świeczka, z cudownymi wyrzeźbionymi rożnami. Ale na baterie a nie na knot co moim zdaniem jest świetnym zastąpieniem tradycyjnych świec.
Opinia pojawi się za niedługo.




Przyjemne dla mnie było wyróżnienie w konkursie na fun pagu Pudliszki gdzie mój przepis na niezastąpione danie w naszym życiu i opis dlaczego gotuje to ukochanej osobie zyskało nagrodę :)
W nagrodę otrzymałam 5 koncentratów pomidorowych które jak wiem do mojego popisowego bograczu się przydadzą. Milo jest jak ktoś wyróżni Twoje starania w kuchennych wojażach :)


A dzisiaj w ramach poprawienia sobie humorku w pochmurny dzień otrzymałam do testowania balsamik do ust o smaku wiśniowym marki Bielenda. Słodki uroczy a jak pachnie. Będę miała co testować przez święta :D


A na sam koniec pokaże Wam najlepsza przesyłkę jaka otrzymałam. A mianowicie prezent od męża który odbierając od kuriera mało nie dostałam zawalu. Chodź  urodzinki mam za jakiś czas maż sprezentował mi telefon. Samsung Galaxy Ace III. Śliczności, duży rewelacyjny i strasznie szybko chodzący. Rewelacja. Nie zamienię go nigdy. Chodź mnie bajery nie interesują to i tak ma u mnie branie :)


A Wam co ukochany listonosz przyniósł w tym miesiącu? Pochwalcie się :)

Pozdrawiam Nusinka

15 komentarzy:

  1. Gratuluję super paczek :) i prezentu od męża! :) Choć ja nie lubię Samsungów i więcej już się raczej na żadnego nie skuszę to i tak fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tylu wspaniałych nowości ;) z telefonu będziesz z pewnością zadowolona przez długi czas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie, to się najbardziej podoba zestaw koncentratów - bo do spaghetti! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. te świece to dobra alternatywa dla alergików, i to cudnie wyglądające. Coś dla mnie
    gratuluję telefonu też mam samsunga GT, ale plus, są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości:) Gratuluję wyróżnienia od firmy Pudliszki :) Mąż się bardzo postarał!!!! A ten mój chlebek to na drożdzach robiłam…

    OdpowiedzUsuń
  6. Ani nawet łyżeczki żuru:) 25g drożdzy,woda ,siemi lniane, słonecznik ,otręby ,mąka żytnia ,mąka krupczatka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie są powody do miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania :) te nowoczesne świece bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świece są przepiękne wręcz cudne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiedziałam, że jest tak dużo rodzajów koncentratu! Intryguje mnie ten z dodatkiem czosnku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. przyjemne paczuszki, życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń