piątek, 27 marca 2015

Kokosowy dotyk dla moich dłoni czyli balsam BingoSpa w idealnej odsłonie :)

W moim przypadku natrafić na idealny krem do dłoni strasznie graniczy z cudem. Czasem nie pasuje mi konsystencja innym razem zapach albo późniejsze swędzenie dłoni.

W tym przypadku wszystko dla mnie okazało się idealne :) A to tylko i wyłącznie dzięki...

Balsamowi kokosowemu do rąk od BingoSpa


Parę słów od producenta :

Balsam kokosowy BingoSpa do dłoni posiada przyjemną, lekką konsystencję i zniewalający kokosowy zapach. Dokładnie nawilża i głęboko odżywia skórę, wzmacnia jej warstwę lipidową. Sprawia, że skóra dłoni na długo zachowa gładkość i delikatność.

Balsam BingoSpa wchłania się szybko i równomiernie, wzmacnia osłonę lipidową skóry , ogranicza utratę wody własnej z naskórka. Chroni skórę dłoni przed negatywnym wpływem detergentów i innych czynników środowiskowych podrażniających i wysuszających skórę.

Cena produktu:  12,00 zł
 Waga 135g



Moja opinia:

Balsam zamknięty jest w małej plastikowej buteleczce o pojemności 135 g. Butelka poręczna z poręczna pompka dzięki której dobrze wydobywa się z niej balsam. Tyle ile chcemy naprawdę w danym momencie :)


Balsam sam w sobie kolorku jest białego o bardzo pięknym lecz nie mdlącym zapachu kokosu. Jest on bardzo gesty dlatego tez ciężko jest go wydobyć z opakowania. Dlatego tez jest bardzo wydajny. 



Balsamu używam kilka razy dziennie. Po nałożeniu go na dłonie wcieram go bardzo mocno szybko się wchłania pozostawiając na początku na dłoniach milutkie chłodzenie następnie ręce wracają do swojego stanu. 

W dotyku staja się one gładkie a zarazem bardzo milutkie w dotyku. Skóra w danym momencie jest nawilżona i nie widać na nich ani grama suchości. 
Po kilku dniach stosowania zauważyłam ze balsam bardzo pozytywnie wpłynął na moja skore dłoni. Są głęboko nawilżone a sucha skóra wręcz zniknęła.

Skład :



Uwielbiam w nim:

konsystencje
boski kokosowy zapach
delikatność
intensywne nawilżenie
boski dotyk dla dłoni


Nie wiem jak Wy ale ja się w nim zakochałam i nie mam zamiaru kupować  już żadnego innego. Długo długo będzie mój :)

Kto z Was miał okazje go poznać i poczuć na swoich dłoniach?



Kosmetyk do testów otrzymałam dzięki możliwości testowania z 
Nie miało to jednak wpływu na moją opinie. 


10 komentarzy:

  1. Niestety zapach nie mój, bo nie lubię kokosowych kosmetyków, ale fajnie, że sprawdził się u Ciebie i jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ochotę na ten balsam, na pewno bosko pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam palmowy, ale jeszcze w starym opakowaniu. Lubię ich kremy do rąk choć zapachy po pewnym czasie mnie drażnią ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że jesteś z niego zadowolona- kiedyś go wypróbuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go kiedys i dla mnie był ciut za słaby, sa lepsze nawilżacze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, ale coś czuję, że mógłby i mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię kokos w kosmetykach, tego nie znam

    OdpowiedzUsuń